مشکل ارز دانشجویان دکتری برای اعزام به فرصت های مطالعاتی حل شد (97/7/23)

ایران کنفرانس

مشکل ارز دانشجویان دکتری برای اعزام به فرصت های مطالعاتی حل شد

وزیر علوم گفت: مشکل ارز دانشجویانی که برای فرصت مطالعاتی دکتری اعزام می شوند حل شده، بیش از ۵۰ درصد ظرفیت هایی که در این زمینه برای وزارت علوم پیش بینی شده بود در ۶ ماهه اخیر اعزام شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور غلامی امروز در حاشیه برگزاری مراسم بیست و ششمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی در جمع خبرنگاران گفت:

مشکل ارز دانشجویانی که برای فرصت مطالعاتی دکتری اعزام می شوند حل شده، بیش از ۵۰ درصد ظرفیت هایی که دراین زمینه برای وزارت علوم پیش بینی شده بود در ۶ ماهه اخیر اعزام و پشتیبانی  شده و بقیه سال هم پشتیبانی می شوند.

وزیر علوم ادامه داد: برای مابقی زمینه های مورد نیاز به حمایت دولت نیاز داریم چون ما در بودجه ارز را با نرخ پیش بینی شده درقانون بودجه برای آن ریال داشته یم بعدا که قرار شد با نرخ بیشتری ارز را استفاده کنیم باید ما به التفاوت را برای ما تامین کنند ریاست سازمان برنامه بودجه قول داده امیدواریم بتوانیم از حمایت های آنها بهره مند شویم.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 23 مهر 1397 ، 09:29)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس