دستورالعمل نحوه انتخاب اعضای هیات علمی نمونه کشوری ابلاغ شد (97/8/5)

ایران کنفرانس

دستورالعمل نحوه انتخاب اعضای هیات علمی نمونه کشوری ابلاغ شد

دستوالعمل نحوه انتخاب اعضای هیات علمی نمونه کشوری ۹۷ توسط مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه وزارت علوم به دانشگاه ها ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دستوالعمل نحوه انتخاب اعضای هیات علمی نمونه کشوری ۹۷ توسط مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه وزارت علوم به دانشگاه ها ابلاغ شد.

براساس دستورالعمل مذکور دانشگاه‌ها ملزم هستند با رعایت کامل دستورالعمل تا ۱۵ بهمن ماه فرم های ارسالی برای افراد پیشنهادی خود را تکمیل و به همراه مدارک قید شده به مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه وزارت علوم ارسال کنند.

براساس بخشنامه مذکور، فعالیت های آموزشی ۱۳۵ امتیاز، فعالیت های پژوهشی و فناوری ۲۲۰ امتیاز، فعالیت های اجرایی ۳۰ امتیاز و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ۳۵ امتیاز لحاظ شده است که حداقل و حداکثر آن در بخشنامه مذکور مشخص شده است، در مجموع ۴۲۰ امتیاز برای اساتید نمونه کشوری لحاظ شده که حداقل و حداکثر امتیاز مشخص شده است.

در این بخشنامه تاکید ویژه ای بر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اساتید نمونه کشوری شده است که می توان به «ترغیب روحیه خودباوری و تلاش مداری در دانشجویان»، «کمک به احیای مواریث علمی و فرهنگی»، «رعایت اخلاق علمی و حرفه ای (آموزشی، پژوهشی، فرهنگی) »و «مشارکت در طرح های فرهنگی و اجتماعی در سطح دانشگاهی و ملی» اشاره کرد.

به گزارش مهر، هر سال طی مراسمی اعضای هیات علمی نمونه کشوری با حضور شخصیت های کشوری و فرهیختگان علمی و فرهنگی مورد تجلیل قرار می گیرند.

سال گذشته بیست و ششمین آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری با حضور منصور غلامی وزیر علوم، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، روسای دانشگاه ها و اساتید در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

دراین مراسم از ۱۰ نفر از اساتید به عنوان اعضای هیات علمی نمونه کشوری تقدیر شد. طی بیست و شش دوره گذشته ۳۹۴ نفر از اساتید کل کشور در بخش های مختلف به عنوان استاد نمونه انتخاب شده‌اند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس