ثبت نام برای ارز دانشجویی از شنبه آغاز می شود (97/8/18)

ایران کنفرانس

ثبت نام برای ارز دانشجویی از شنبه آغاز می شود

براساس اعلام سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، ثبت نام دانشجویان شاغل به تحصیل واجد شرایط دریافت ارز دانشجویی از ا شنبه ۱۹ آبان ماه از طریق سامانه سجاد آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تمام دانشجویان شاغل به تحصیل واجد شرایط دریافت ارز دانشجویی می توانند از  شنبه ۱۹ آبان ۹۷ فرمهای لازم به همراه مدارک مورد نیاز را تکمیل و در سامانه سجاد به آدرس portal.saorg.ir بارگذاری کنند.

لازم است متقاضیان دریافت ارز دانشجویی به نکات زیر دقت لازم را داشته باشند.

ارز دانشجویی صرفاً در بازه زمانی یک مهر ۹۷ تا ۲۹ اسفند ۹۷ یعنی از مهر تا اسفند ۱۳۹۷ تعلق می گیرد.

طبق بخشنامه بانک مرکزی، مبنای نرخ ارز درخصوص حواله های ارزی، نرخ ارز حواله مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) و در مورد اسکناس، نرخ ارز اسکناس مندرج در سامانه مذکور خواهد بود.

باتوجه به تغییر سامانه ارزی از سامانه مشارکت دانشجویی (نشا) به سامانه جامع دانشجویی سجاد، تمام دانشجویان متقاضی در مرحله اول در سامانه جدید (سامانه سجاد) ثبت نام کرده و در مرحله بعدی درخواست ارز دانشجویی کنند.

طبق بخشنامه بانک مرکزی، ارز دانشجویی به مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد تعلق می گیرد و برای مقطع کارشناسی فقط دانشجویانی که شروع به تحصیل آنها قبل از ۳۱ اردیبهشت ۹۷ بوده، می توانند درخواست کنند.

سازمان امور دانشجویان فقط موظف به تأیید وضعیت تحصیلی دانشجویان بوده، مراحل و ضوابط پرداخت ارز (نوع، میزان و نرخ) براساس دستورالعمل بانک مرکزی و بر عهده بانک های عامل (تجارت و سامان) است .

با توجه به اینکه تمام فرآیندها و خدمات به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه انجام می شود، نیازی به مراجعه حضوری نیست .

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت سوالات متداول در سامانه سجاد مراجعه کرده و در صورتی که پاسخ مورد نظر وجود نداشت، سوالات خود را از طریق ایمیل آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال کرده و پیگیری کنند.

برای کسب اطلاع و پیگیری از وضعیت درخواست، متقاضی می تواند به پروفایل و ایمیل شخصی اعلام شده مراجعه کند. متقاضیان جهت ارتباط با پشتیبانی سامانه، از گزینه درخواست پشتیبانی سامانه سجاد در منوی خدمات استفاده کنند.

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 18 آبان 1397 ، 19:35)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس