اصلاح مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ (97/9/4)

ایران کنفرانس

اصلاح مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

اصلاحیه مجموعه‌ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار اطلاعیه ۱۵ مهرماه ۹۷ درباره جداول رشته‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸، تغییراتی در مفاد جداول برخی از رشته‌های امتحانی صورت گرفت.

جداول نهایی به صورت کامل در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون (دفترچه شماره ۱) درج خواهد شد.

اصلاحات مجموعه ها و مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

بر اساس این اصلاحیه در مجموعه امتحانی ۱۱۰۶ علوم ورزشی رشته «روانشناسی ورزشی بدون گرایش» به عنوان رشته ردیف ششم این مجموعه امتحانی اضافه شد.

آموزش زبان ژاپنی در مجموعه امتحانی  ۱۱۲۸ به مجموعه های امتحانی گروه آزمایشی «علوم انسانی» همانند سال قبل اضافه شد. آزمون این کد رشته امتحانی منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

عناوین دروس امتحانی و ضرایب دروس در دفترچه ذکر شده است.

در مجموعه امتحانی ۱۱۳۱ مطالعات جهان، برای رشته گرایش «مطالعات جهان گرایش مطالعات جنوب آفریقا» درس شماره ۱۵ با عنوان «تاریخ و فرهنگ جنوب آفریقا» به زبان انگلیسی اضافه شد. پذیرش در این رشته به صورت خاص با شرایط تسلط کامل به زبان و همراه با مصاحبه (به زبان تخصصی رشته) خواهد بود.

در مجموعه امتحانی ۱۱۵۶ آماد، در قسمت توضیحات پذیرش دانشجو، دانشگاه علوم انتظامی امین نیز به عنوان پذیرنده اضافه شد. پذیرش دانشجو در این رشته، فقط برای دانشگاه جامع امام حسین (ع)، دانشگاه شهید ستاری و دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و دانشگاه علوم انتظامی امین فقط از میان برادران انجام خواهد شد.

در مجموعه امتحانی ۱۲۰۸ ریاضی تغییراتی در ضرایب برخی دروس امتحانی اعمال شد.

به این ترتیب در رشته گرایش «ریاضی کاربردی گرایش رمز و کد» ضریب درس ۳، در رشته گرایش «ریاضی کاربردی گرایش ریاضیات زیستی» ضریب دروس ۵ و ۶، در رشته «آموزش ریاضی» ضریب دروس ۲، ۳ و ۴، در رشته گرایش «محاسبات نرم گرایش ساختارهای جبر منطقی» ضریب دروس ۲ و ۳، در رشته «بیوانفورماتیک» ضریب دروس ۵ و ۶ اصلاح شدند.

در مجموعه امتحانی ۱۲۱۸ مجموعه تاریخ و فلسفه علم در قسمت عناوین دروس امتحانی، «زبان تخصصی (انگلیسی) به «زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی)» تغییر یافت.

در مجموعه امتحانی ۱۲۰۷ آمار در قسمت عناوین دروس امتحانی، «ریاضی عمومی» به «ریاضی عمومی (۱ و ۲) و «احتمال» به «احتمال (۱ و ۲)، «آمار ریاضی» به آمار ریاضی (۱ و ۲)، «نمونه گیری» به نمونه گیری (۱ و ۲) تغییر یافت.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس