جزئیات آزمون ارشد ۹۸ اعلام شد/آغاز ثبت‌نام از ۱۶ آذر (97/9/11)

ایران کنفرانس

جزئیات آزمون ارشد ۹۸ اعلام شد/آغاز ثبت‌نام از ۱۶ آذر

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از روز جمعه ۱۶ آذر آغاز می‌شود.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ در تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز جمعه ۱۶ آذرماه ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و روز یکشنبه ۲۵ آذرماه پایان می‌یابد.

وی در ادامه گفت: داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی باشند که شرایط شرکت در آزمون نیز همزمان با شروع ثبت‌نام، روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

بر اساس ضوابط هر یک از داوطلبان می‌توانند حداکثر در ۲ کدرشته امتحانی طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام متقاضی شوند.

توکلی افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی ارشد و اولین مرحله بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنج شنبه ۵ و جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: کارت شرکت در آزمون نیز دوم اردیبهشت‌ماه ۹۸ توزیع می‌شود. همچنین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت‌نام و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی فردا یکشنبه ۱۱ آذرماه منتشر می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس