براساس طرح وزارت علوم؛ پرداخت حق التدریسی به اعضای هیأت علمی حذف می شود (97/9/28)

ایران کنفرانس

بر اساس طرح وزارت علوم؛پرداخت حق التدریسی به اعضای هیأت علمی حذف می شود

رئیس دانشگاه صنعتی شریف درباره «طرح بهره‌وری و نو ارزش‌آفرینی اعضای هیئت‌علمی» گفت: براساس این طرح اعضای هیئت علمی براساس عملکرد حقوق دریافت کرده و حق التدریس وجود نداشته و حذف می شود.

محمود فتوحی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره «طرح بهره‌وری و نو ارزش‌آفرینی اعضای هیئت‌علمی» که توسط وزارت علوم به دانشگاه ها ابلاغ شده است، گفت: مبنای اصلی این طرح این است که به نوعی بتوان هم دانشگاه ها  و هم اعضای هیئت علمی را براساس عملکرد ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: براساس این طرح، هرگونه پرداختی که قرار است به اعضای هیات علمی صورت گیرد، برمبنای عملکرد خواهد بود، به اعتقاد من این طرح خوبی است که اگر خوب پیاده شود به ارتقاء دانشگاه ها کمک خواهد کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: یک سری از دانشگاه ها این طرح را شروع کرده و تعدادی دیگر نیز در حال برنامه ریزی هستند تا این طرح را آغاز کنند.

وی درباره وضعیت حق التدریس ها نیز افزود: برنامه این است که چیزی به نام حق التدریس وجود نداشته و حذف شود و پرداخت بر مبنای عملکرد اساتید باشد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس