فارغ التحصیلی بدون پایان نامه در دانشگاه آزاد (97/10/4)

ایران کنفرانس

فارغ التحصیلی بدون پایان نامه در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد گفت: از سال تحصیلی آینده امکان فارغ التحصیلی در دانشگاه آزاد بدون تدوین پایان نامه فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار مهر محمد مهدی طهرانچی در حاشیه نشست معاونان پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: در این دانشگاه دانش برای دانش پیگیری نمی شود بلکه دانشگاه مسئولیت اجتماعی دارد و به دنبال ایفای نقش در جامعه است.

وی افزود: ما منابع عظیمی در تحصیلات تکمیلی داریم و طرح پایش با هدف زمینه های پژوهشی بر مبنای چالش های ملی و منقطه ای در حال تدوین است و از مهرماه سال 98 دانشجوی تحصیلات تکمیلی بر بستر طرح پایش فعالیت خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد عنوان کرد: کشور ما دچار آفتی شده که پژوهش به عنوان امری جانبی مطرح شده و بازارهای کاذب ایجاد شد که این نوع موارد زیبنده آموزش عالی نبود.

طهرانچی تاکید کرد: در نظر گرفتیم دانشجویانی که نخواهند با پایان نامه فارغ التحصیل شوند اینها نیز مجاز شود و از ترم آینده امکان پذیر می شود.

وی گفت: آنچه به عنوان پژوهش در دانشگاه آزاد اجرا خواهد شد به طور کامل کیفی است.

رئیس دانشگاه آزاد درخصوص جزئیات تفاهم نامه منعقد شده میان این دانشگاه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: براساس این تفاهم نامه قرار است دفتر کانون پتنت در دانشگاه ایجاد شود.

طهرانچی عنوان کرد: پتنت هایی که توسط محققین ما تدوین شود مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار می گیرد.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه مراکز پژوهشی و شرکت های دانش بنیان این دانشگاه از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: همه مقدمات برای صندوق نوآوری دانشگاه آزاد تهیه شده و سرمایه گذاری صورت گرفته و در مرحله ثبت نهایی آن هستیم.

طهرانچی اضافه کرد: همچنین یک صندوق حمایت از صندوق ها نیز وجود دارد که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد اجرایی امام ایجاد می شود و یک صندوق هزار میلیاردی نیز ایجاد خواهد شد که در کنار صندوق نوآوری و شکوفایی فعالیت می کند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس