روند ارزشیابی مدارک دانشجویان خارج در رشته های علوم انسانی (97/10/8)

ایران کنفرانس

روند ارزشیابی مدارک دانشجویان خارج در رشته های علوم انسانی

رئیس سازمان امور دانشجویان روند ارزیابی مدارک دانشجویان خارج از کشور به ویژه در رشته های علوم انسانی را تشریح کرد.

مجتبی صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: روند ارزیابی مدارک تحصیلی خارج از کشور به ویژه در رشته های علوم انسانی این است که یک استاد ذی ربط رساله دانشجو را بررسی کرده تا اطمینان حاصل کند که رساله ای که انجام شده، دارای اصالت است.

وی ادامه داد: در برخی رشته‌ها ممکن است رساله هایی که انجام شده کپی باشد و از رساله هایی که در ایران کار شده استفاده شود و چون استاد خارجی از این موضوع خبر نداشته باید یک استاد ایرانی ذی ربط رساله دانشجو را بررسی کند.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: ارزیابی هر رساله هر مدرک در داخل کشور انجام می شود تا اگر از نظر اصالت تایید شد مدرک دانشجو صادر شود.

صدیقی یادآورشد: کمیسیون ارزشیابی، مدارک را از نظر صوری و شکلی بررسی می کند و از نظر محتوا نیز یک استاد ذی ربط با رشته، رساله دانشجو را کنترل و بررسی می کند تا مشکل خاصی نداشته و اصالت آن حفظ شود.

وی درباره اینکه یک دانشجو در خارج از کشور اگر می خواهد رساله دکتری یا پایان نامه ارشدش را در ارتباط با ایران بنویسد، بایستی یک استاد راهنما در ایران هم انتخاب کند، گفت: این موضوع درگذشته بوده و اکنون مرتفع شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس