آغاز توزیع کارت آزمون دکتری از سه‌شنبه 30 بهمن (97/11/28)

ایران کنفرانس

آغاز توزیع کارت آزمون دکتری از سه‌شنبه 30 بهمن

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ از روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲ اسفند ماه نسبت به دریافت پرینت کارت آزمون ورود به جلسه اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ در ۷ گروه آزمایشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه نوبت دوم (شبانه)، دانشگاه آزاد، پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها از روز سه شنبه ۶ آذر در سایت سازمان سنجش آغاز شد و با توجه به مهلت تمدید شده روز پنج شنبه ۱۵ آذر ۹۷ به پایان رسید.

وی ادامه داد: در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ تعداد ۱۹۶ هزار و ۴۳۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱۲ هزار و ۵۷ نفر مرد و ما بقی زن هستند. از مجموع ۱۹۶ هزار و ۴۳۷ داوطلب، ۱۱۷ هزار و ۵۱۷ داوطلب در گروه علوم انسانی، ۱۷ هزار و ۴۷۹ نفر در گروه علوم پایه، ۳۴ هزار و ۶۴ نفر در گروه فنی و مهندسی، ۱۰ هزار و ۴۸۵ نفر در گروه کشاورزی، ۹ هزار و ۸۸۴ نفر در گروه هنر، ۲ هزار و ۹۹ نفر در گروه دامپزشکی و ۴ هزار و ۳۳۰ نفر در گروه آزمایشی زبان شرکت کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: آمار داوطلبان ثبت نام کننده در دوره‌ی دکتری سال ۹۸ نسبت به سال گذشته ۳۸ هزار و ۲۶۷ نفر کمتر شده است.

توکلی ادامه داد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی در روز جمعه ۳ اسفند ماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: پس از برگزاری آزمون کارنامه حاوی نمرات خام، تراز، نمره کل و سایر اطلاعات دیگر در هفته آخر فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده در نیمه اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند و با توجه به کد رشته محل‌های انتخابی و حد نصاب نمره سنجش عمومی که با هماهنگی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو تعیین می‌شود، با توجه به سهمیه، داوطلب به منظور شرکت در مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش که در دانشگاه صورت می‌گیرد مانند سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری حاضر خواهد شد.

وی ادامه داد: در نهایت پس از اعلام نتیجه مراحل گزینش از سوی دانشگاه‌ها به سازمان سنجش، نمره کل نهایی هر داوطلب محاسبه و فهرست پذیرفته شدگان نهایی داوطلب استخراج و اعلام خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس