جریمه مالی تاخیر دفاع پایان نامه دانشجویان دانشگاه آزاد بخشیده شد (97/12/20)

ایران کنفرانس

جریمه مالی تاخیر دفاع پایان نامه دانشجویان دانشگاه آزاد بخشیده شد

رئیس دانشگاه آزاد گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده، جریمه مالی تاخیر دفاع پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی بخشیده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی طهرانچی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه سومین کنگره کرسی‌های نظریه پردازی در واحد تهران – مرکز دانشگاه آزاد گفت: طی هفته‌های گذشته موضوع بودجه دانشگاه به صورت مستمر بررسی و روز گذشته نیز در این خصوص جلسه هیئت امنای دانشگاه برگزار شد.

وی افزود: همانطور که قبلاً اعلام شده بود، در سال پیش رو یک دوره ۵ ماهه بودجه‌ای و پس از آن با آغاز سال تحصیلی یک دوره مالی جدید خواهیم داشت.

طهرانچی بیان داشت: برای دوره مالی ۵ ماهه تصمیم گرفته شد که سپرده‌های دانشگاه نزد بانک‌ها به عنوان پشتوانه در بانک‌های قرض الحسنه قرار گیرد و بر اساس آن تسهیلات قرض الحسنه برای سرانه وام دانشجویی دریافت شود.

وی افزود: بر این اساس سرانه وام دانشجویی در دانشگاه آزاد به یک و نیم میلیون تومان در واحدها افزایش می‌یابد.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: تصمیم دیگر اتخاذ شده برای دانشجویان در سال آینده تحصیلی این است که اگر دانشجویان تحصیلات تکمیلی به دلیل دفاع نکردن از پایان نامه دچار وقفه تحصیلی شده باشند، جریمه‌های مالی آنها بخشیده خواهد شد.

تهرانچی اظهارداشت: برخی از دانشجویان به دلیل عدم دفاع از پایان نامه، باید بخشی از شهریه‌های ثابت را پرداخت می‌کردند که به دلیل این موضوع به دانشگاه مراجعه نمی‌کردند بنابراین جریمه‌های مالی این افراد در سال آینده تحصیلی بخشیده خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد عنوان کرد: دانشجویان تنها با پرداخت هزینه ترمی که واحد پایان نامه را می‌خواهند اخذ کنند می‌توانند درس خود را به پایان برسانند.

وی تاکید کرد: میزان جریمه‌های این دانشجویان حدود هزار و دویست میلیارد تومان بود که این جریمه‌ها از سوی دانشگاه بخشیده شد.

تهرانچی اضافه کرد: برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز میزان ۴۰۰ هزار تومان افزایش حقوق که مجلس شورای اسلامی آن را اعلام کرده، اجرایی خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس