رشد اعزام استادان و محققان به رویدادهای علمی خارجی (98/2/18)

ایران کنفرانس

رشد اعزام استادان و محققان به رویدادهای علمی خارجی

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل از رشد اعزام استادان، دانشجویان و پژوهشگران به سمینارهای علمی خارج از کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، حسین سالار آملی گفت: بررسی و تحلیل داده‌های آماری نشان می‌دهد که به رغم همه تحدیدها، موانع و شرایط داخلی و برون‌مرزی و برخلاف تحلیل‌های رایج، حضور و مشارکت استادان، دانشجویان، پژوهشگران و اعضای هیئت علمی در رویدادهای علمی بین‌المللی از جمله دوره‌های آموزشی و فرصت‌های مطالعاتی رشد داشته است و ما شاهد افزایش ۹ درصدی در آمار اعزام‌های به خارج از کشور هستیم.

وی افزود: هدف این مراودات، تبادل دانش فنی، آشنایی یا تسلط بر روند پیشرفت‌های علمی دنیا، کسب گرنت‌های بین‌المللی و ارتقای سطح علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور بوده و هست.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: ۲۱۶۸ استاد، عضو هیئت علمی و محقق خارجی در سال ۱۳۹۷ در ایران حضور یافتند تا در کنفرانس‌های علمی مشارکت کنند و یا پروژه‌های مشترک را انجام داده و دوره‌های آموزشی برگزار کنند، یا راهنمایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی را برعهده بگیرند.

وی افزود: بیشترین محققان و اساتید نیز به ترتیب از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، چین و روسیه به ایران آمده‌اند.

سالار آملی از حضور ۱۰۲۲ استاد، عضو هیئت علمی و محقق هیئت علمی کشورمان در سمینارها و مجامع علمی دنیا در سال گذشته خبر داد و گفت: بر اساس تفکیک صورت گرفته، کشورهای ترکیه، ایتالیا، اسپانیا، یونان، آلمان، فرانسه و چین، میزبان اصلی دانشمندان ایرانی بوده‌اند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس