آغاز ثبت نام ارز دانشجویی برای ۶ ماه اول سال (98/2/29)

ایران کنفرانس

آغاز ثبت نام ارز دانشجویی برای ۶ ماه اول سال

سازمان امور دانشجویان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ثبت نام ارز دانشجویی برای ۶ ماهه اول ۱۳۹۸ از  ۲۹ اردیبهشت ۹۸ از طریق سامانه سجاد به نشانی portal.saorg.ir آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، روند و ضوابط پرداخت ارز بر اساس بخشنامه‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است و تأمین و پرداخت ارز دانشجویی (اعم از مقرری و شهریه) به نرخ بازار مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز( ETS)صورت می‌گیرد.

تمام دانشجویان شاغل به تحصیل واجد شرایط دریافت ارز دانشجویی، (مشابه ۶ ماهه دوم سال ۹۷) می‌توانند از تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۹۸ فرم‌های لازم به همراه مدارک مورد نیاز را تکمیل و در سامانه سجاد به آدرس portal.saorg.ir بارگذاری کنند.

سازمان امور دانشجویان فقط موظف به تأیید وضعیت تحصیلی دانشجویان بوده، روند و ضوابط پرداخت ارز بر اساس بخشنامه‌های بانک مرکزی ج. ا. ا است. ضمناً تأمین و پرداخت ارز دانشجویی (اعم از مقرری و شهریه) به نرخ بازار مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS) است.

ارز دانشجویی ۶ ماهه اول صرفاً در بازه زمانی یک فروردین ۱۳۹۸ تا ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ از فروردین تا آخر شهریور ۱۳۹۸ تعلق می‌گیرد.

طبق نامه اداره سیاست‌ها و مقررات ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مبنای نرخ ارز در خصوص تأمین و پرداخت ارز دانشجویی (اعم از مقرری و شهریه) به نرخ بازار مندرج در سامانه معاملات الکترونیکی ارز (ETS)است.

طبق بخشنامه بانک مرکزی، ارز دانشجویی به مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد تعلق می‌گیرد و برای مقطع کارشناسی فقط دانشجویانی که شروع به تحصیل آنها قبل از ۳۱ اردیبهشت ۹۷ است، می‌توانند درخواست کنند.

سازمان امور دانشجویان فقط موظف به تأیید وضعیت تحصیلی دانشجویان بوده، مراحل و ضوابط پرداخت ارز (نوع، میزان و نرخ) بر اساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی ج. ا. ا بر عهده بانک‌های عامل (تجارت و سامان) است.

با عنایت به نرخ ارز (آزاد)، توصیه می‌شود تنها متقاضیان واقعی، درخواست خود را در سامانه سجاد بارگذاری کنند.

با توجه به اینکه تمام فرآیندها و خدمات به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه انجام می‌شود، نیازی به مراجعه حضوری نیست.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت سوالات متداول در سامانه سجاد مراجعه کرده و در صورتی که پاسخ مورد نظر شما وجود نداشت، سوالات خود را از طریق ایمیل آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ارسال کرده و پیگیری کنند.

برای کسب اطلاع و پیگیری از وضعیت درخواست، متقاضی می‌تواند به پروفایل و ایمیل شخصی و همچنین به پیام ارسال شده به شماره تلفن همراه ارائه شده (ثبت شده در سامانه) مراجعه کند.

متقاضیان جهت ارتباط با پشتیبانی سامانه، از گزینه درخواست پشتیبانی سامانه سجاد در منوی خدمات استفاده کنند.

طبق مصوبه هیأت وزیران هزینه دریافتی از طریق سامانه بابت بررسی درخواست شما است و در صورت عدم تأیید قابل عودت نیست.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس