کارنامه انتخاب رشته دکتری ۹۸ منتشر شد/ اعلام جزئیات مرحله دوم (98/3/1)

ایران کنفرانس

کارنامه انتخاب رشته دکتری ۹۸ منتشر شد/ اعلام جزئیات مرحله دوم

فهرست اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ برای شرکت در مرحله دوم آزمون اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارنامه نتیجه انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد.

داوطلبانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستند می توانند مطابق برنامه زمانی شرکت در مرحله دوم آزمون (مرحله ارزیابی تخصصی) که در سایت این سازمان درج شده است، با همراه داشتن مدارک لازم برای انجام مصاحبه به هر یک از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مراجعه کنند.

منحصراً داوطلبانی می‌توانند به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام مصاحبه مراجعه کنند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.

داوطلبانی که بر اساس کارنامه منتشره در سایت این سازمان در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستند، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه به اطلاعیه دانشگاه ذیربط و همچنین پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه مربوط مراجعه و بر اساس آن برای انجام مراحل مختلف مصاحبه در دانشگاه ذیربط شرکت کنند.

باتوجه به اینکه برنامه زمانی انجام مراحل مختلف ارزیابی تخصصی از داوطلبان توسط برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در ماه مبارک رمضان پیش بینی شده و امکان تغییر آن وجود دارد، لذا مجدداً به کلیه داوطلبان معرفی‌شده، توصیه اکید می شود حتماً قبل از مراجعه برای انجام مصاحبه و ارائه مدارک مورد نیاز، به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزشی ذیربط مراجعه کنند.

آن‌دسته از داوطلبانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ قرار گیرند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ نخواهند بود.

داوطلبان رشته امتحانی مدرسی معارف اسلامی (کد ۲۱۸۰) باید علاوه بر دارا بودن شرایطی که پیش از این اعلام شده حداکثر تا ۷ روز پس از انتشار این اطلاعیه، برای طی مراحل پذیرش به پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان (به نشانی www.asatid.org) مراجعه و ضمن ثبت‌نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند.

عدم ثبت‌نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می شود. در گزینش نهایی، وضعیت علمی داوطلبانی که نتیجه مراحل مذکور از سوی معاونت فوق‌الذکر به صورت منفی به این سازمان اعلام گردد، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

کلیه داوطلبانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی هستند، باید به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به لینک مربوط در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در سایت این سازمان، از تاریخ اول تا سیزدهم خرداد ۹۸ با پرداخت مبلغ ۴۴۰ هزار ریال (۴۴ هزار تومان) به صورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند.

داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی اقدام نکنند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.

گزینش نهایی داوطلبان در هر کدرشته محل بر اساس نمره کل نهایی حاصل از نمره علمی آزمون متمرکز (نمره کل اولیه- ۵۰ درصد در شیوه پذیرش آموزشی- پژوهشی و ۳۰ درصد در شیوه پذیرش پژوهش محور) و نمرات مراحل مختلف ارزیابی تخصصی (مطابق با مفاد مندرج در بند ۲-۱۲ صفحه ۹ دفترچه شماره ۱ آزمون)، حدنصاب تعیین شده توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در هر کدرشته محل و با توجه به اولویت کدرشته محل‌هایی که برای مصاحبه معرفی شده‌اند، صورت خواهد گرفت.

کلیه داوطلبانی که مبادرت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در سایت دانشگاه مذکور کرده اند به منظور اطلاع از نحوه و چگونگی انجام مراحل ارزیابی تخصصی از داوطلبان و سایر مراحل گزینش به سایت آن دانشگاه مراجعه کنند.

با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی یا مکاتبات واصله از مؤسسات آموزش عالی، تغییراتی در ظرفیت های بعضی ازکدرشته محل ها صورت گرفته است که تعداد داوطلبان قبولی بر اساس ظرفیت نهایی صورت خواهد گرفت.

کلیه داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌اند، وضعیت علمی آنها در کارنامه در هریک از کدرشته محل‌های انتخابی منعکس شده است، چنانچه داوطلبان در خصوص کارنامه نتایج انتخاب رشته سوالاتی داشته باشند، لازم است حداکثر تا تاریخ ۷ خرداد ۹۷ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در سایت این سازمان تقاضای خود را ارسال کنند. به تقاضاهایی که به نحو دیگری و یا بعد از تاریخ فوق ارسال شود، پاسخ داده نخواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس