محدودیت زمانی برای ثبت نام نخبگان در فراخوان جذب دانشگاهها حذف شد (98/5/19)

ایران کنفرانس

محدودیت زمانی برای ثبت نام نخبگان در فراخوان جذب دانشگاهها حذف شد

رئیس مرکز جذب وزارت علوم از حذف محدوده زمانی برای ثبت نام نخبگان در جذب هیئت علمی دانشگاه ها خبر داد.

محمدرضا رضوان‌طلب در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بررسی درخواست نخبگان متقاضی عضویت هیئت علمی خارج از نوبت گفت: مسئله بدون نوبت به این معنی نیست که پذیرش نخبگان بدون مقدمات صورت گیرد.

وی ادامه داد: نخبگان توقع دارند که پرونده آنان زودتر رسیدگی شود و از قبل نیز اعلام شده بود که برخلاف سایر افراد، فرایند رسیدگی به پرونده نخبگان به جای چهار ماه و نیم در طول سه ماه رسیدگی می شود.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم افزود: بنیاد ملی نخبگان از مرکز جذب وزارت علوم درخواست کرده که نخبگان عضو این بنیاد مجاز باشند هر زمانی که بخواهند برای جذب در دانشگاه ها در سایت مرکز جذب ثبت نام کرده و پرونده آنها در مسیر رسیدگی قرار گیرد.

رضوان‌طلب افزود: با این درخواست بنیادملی نخبگان موافقت و قرار شد بنیاد ملی نخبگان با دسترسی که به سامانه مرکز جذب یافته، کد ملی نخبگان مورد تایید بنیاد را وارد کرده و این افراد بتوانند وارد سایت جذب شده و مابقی اطلاعات خود را وارد کنند.

وی ادامه داد: زمان ثبت نام نخبگان مانند سایر افراد در فراخوان های یک ماهه نیست. این افراد هر زمان بخواهند با کمک بنیاد نخبگان می توانند اطلاعات خود را در سایت مرکز جذب بارگزاری کنند بنابراین، محدوده زمانی برای ورود نخبگان برداشته شد.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم ادامه داد: موضوع دیگر معافیت «کبر سن» نخبگان بود که باید مجوز آن توسط هیئت امناء دانشگاه‌ها صادر شود. این هیئت در سال یک بار بیشتر برگزار نمی شود برای همین اعلام کردیم این افراد سال اول را بدون تایید هئیت امنا از معافیت «کبر سن» استفاده کنند. همان درخواست معافیت در اولین جلسه هیئت امنا هر زمان که برگزار شد به پرونده آنها الحاق شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس