جزئیات ثبت نام بورسیه های بلاتکلیف/شرط سن برای ثبت نام در فراخوان (98/6/9)

ایران کنفرانس

جزئیات ثبت نام بورسیه های بلاتکلیف/شرط سن برای ثبت نام در فراخوان

هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی جزئیات ثبت نام بورسیه های بلاتکلیف در فراخوان شهریورماه ۹۸ را اعلام کرد، یکی از شرایط سن پایین تر از ۴۰ سال در زمان فارغ التحصیلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی جزئیات ثبت نام بورسیه های بلاتکلیف در فراخوان شهریورماه ۹۸ را به شرح زیر اعلام کرد:

راتبه هایی که در مقطع دکتری دانش آموخته شده اند می توانند فرم فراخوان بورسیه را تکمیل کنند. راتبه هایی که دارای حکم بورس و مدرک دکتری  هستند نیز می توانند فرم فراخوان بورسیه های شهریور ۹۸ را تکمیل کنند.

دانشجوی درحال تحصیل نباید فرم را پر کند. اسامی راتبه ها به اداره کل بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تأیید ارسال می شود و عدم تأیید اداره کل بورس عدم پیگیری را به دنبال خواهد داشت.

راتبه هایی که سن آنها در زمان فارغ التحصیلی دکتری پایین تر از ۴۰ سال باشد می توانند فرم مذکور را تکمیل کنند.

راتبه هایی که معدل کارشناسی بالاتر از ۱۴ و کارشناسی ارشد بالاتر از ۱۶ دارند نیز می توانند ثبت نام کنند.

معدل را تنها با فرمت پیش فرض مانند ۱۸.۰۵ وارد کنند و برای نوشتن در قسمت های متنی مانند نام، نام خانوادگی و ... حتما  زبان ویندوز را بر روی فارسی تنظیم کنند.

برای انتخاب دانشگاه  پنجره جدیدی باز می شود که لیست دانشگاه ها را با قابلیت جستجو نشان می دهد. متقاضیان واجد شرایط باید گزینه Block pop-up windows  را در مرورگر خود غیرفعال کنند.

در صورتی که راتبه ها در دانشگاه های خارج از کشور مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تحصیل کرده اند، علاوه بر انتخاب دانشگاه های خارج از کشور از لیست دانشگاه ها، نام دانشگاه را در قسمت توضیحات وارد کنند.

در صورتی که در حوزه های علمیه تحصیل کرده باشند، علاوه بر انتخاب حوزه علمیه از لیست دانشگاه‌ها، نام حوزه علمیه را در قسمت توضیحات وارد کنند.

ارسال تصویر حکم بورس و مدرک دکتری جهت طی فرآیند جذب راتبه ها به آدرس پست الکترونیکی آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید الزامی است.

متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام می توانند به اینجا مراجعه کنند، لازم به ذکر است که داوطلبان واجد شرایط اواخر شهریورماه برای ثبت نام فرصت دارند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس