دومین فراخوان جذب اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی اوایل آبان ماه اعلام می‌شود (۹۸/۶/۱۳)

ایران کنفرانس

دومین فراخوان جذب اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی اوایل آبان ماه اعلام می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دهمین کنگره سالیانه سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) که  در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی در گام اول، نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرد و در گام دوم، پیاده‌سازی دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه در تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای کشور پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است، تصریح کرد: در بخش علم و فناوری نیز دستاوردهای خوبی به دست آمده است. الگوی توسعه فناوری در کشور ما به‌گونه‌ای است که تجهیزات نظامی با قیمتی بسیار پایین‌تر و با همان کیفیت تولید شده در کشور آمریکا، ساخته می‌شود.

دانشگاه آزاد با تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، رویکرد خود در جذب نیرو را تغییر داده است

دکتر رنجبر با تأکید بر اینکه این دستاوردها باید به دانشگاه‌های کشور نیز ورود پیدا کند، گفت: به‌منظور رسیدن به این هدف، باید از منابع انسانی و سایر پتانسیل‌های موجود در کشور استفاده کنیم. در این راه، رویکردی هوشمندانه و جهادی داریم و آن استفاده از نیروی جوان و کارآمد است، چراکه این جوانان هستند که موتور پیشرفت ما به‌حساب می‌آیند.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در دانشگاه نیروی انسانی مانند اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان و محتوای درسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، رویکرد خود در جذب نیرو را تغییر داده و آسیب‌شناسی و کار کارشناسی و تخصصی برای این تغییر رویکرد صورت گرفته است.

جذب اعضای هیئت‌علمی متناسب با نیاز کشور در دانشگاه آزاد اسلامی

وی خاطرنشان کرد: در بحث جذب اعضای هیئت‌علمی، توجه به نیازهای کشور بسیار مهم است. دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر همین اساس اقدام به جذب اساتید خواهد کرد.

رئیس مرکز جذب و امور هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در سنوات گذشته موانعی برای جذب نیروی جوان به‌عنوان اعضای هیئت‌علمی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشت، گفت: امروز با تحول ساختاری دانشگاه و تأسیس مرکز جذب هیئت‌علمی، مقرر شده به مدت ۵ سال سالانه هزار نفر نیروی متخصص به‌عنوان عضو هیئت‌علمی جذب دانشگاه آزاد اسلامی شوند.

دکتر رنجبر تأکید کرد: اولین فراخوان جذب اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده و در مهرماه سال جاری حدود ۹۰۰ نفر به‌عنوان عضو هیئت‌علمی در دانشگاه جذب خواهند شد. فراخوان دوم نیز در اوایل آبان ماه سال جاری اعلام می‌شود.

لزوم حرکت دانشگاه به سمت تجاری‌سازی علم و فناوری

وی در پایان با تأکید بر لزوم حرکت دانشگاه به سمت تجاری‌سازی علم و فناوری، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر حرکت می‌کند تا بتواند درآمد مستمر و پایدار ایجاد کند.

در پایان این کنگره، اعضای سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) به بیان نظرات، پیشنهاد‌ها و مطالبات خود پرداختند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس