ثبت نام متقاضیان جذب هیأت علمی از سه شنبه آغاز شد (98/6/26)

ایران کنفرانس

ثبت نام متقاضیان جذب هیأت علمی از سه شنبه آغاز شد

ثبت نام متقاضیان جذب هیأت علمی در دانشگاه ها و مؤسسات تابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری از امروز سه شنبه ۲۶ شهریورماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس جدول زمانی فراخوان جذب هیأت علمی مرداد ماه ۹۸، ثبت نام متقاضیان جذب هیأت علمی در دانشگاه ها و مؤسسات تابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری از سه شنبه ۲۶ شهریورماه آغاز شده و تا ۶ مهر ۹۸ ادامه خواهد داشت.

اعلام نیاز دانشگاه‌ها به هیئت علمی از ۱۹ مردادماه ۹۸ (همزمان با شب عرفه) آغاز شده و تا ۴ شهریورماه ۹۸ ادامه داشت در این مدت دانشگاه ها فرصت داشتند تا اعضای هیئت‌علمی مورد نیاز خود در سال جدید را اعلام کنند.

براساس جدول زمانی فراخوان جذب هیأت علمی مرداد ۹۸، مرکز نظارت وزارت علوم از ۵ شهریور الی ۱۶ شهریور ۹۸ اعلام نیاز دانشگاه ها و تخصیص ظرفیت لازم را بررسی کرد.

دانشگاه‌ها نیز از ۲۰ شهریور تا ۲۵ شهریورماه فرصت داشتند که نیاز خود را با تأییدیه مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی تطبیق دهند.

فراخوان جذب هیئت‌علمی از امروز ۲۶ شهریورماه توسط مرکز جذب اعضای هیئت علمی آغاز و تا ۶ مهر ۹۸ ادامه خواهد داشت.

فرآیند رسیدگی در دانشگاه‌ها از ۱۳ مهرماه آغاز و تا ۱۳ دی‌ماه ادامه خواهد داشت. بررسی مرکز جذب و طرح پرونده ها در هیئت مرکزی جذب از ۱۴ دی‌ماه آغاز و تا ۲۹ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس