تمام پایان‌نامه‌ها در دانشگاه آزاد مشابهت‌یابی می‌شود (98/6/28)

ایران کنفرانس

تمام پایان‌نامه‌ها در دانشگاه آزاد مشابهت‌یابی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با فعال شدن سامانه پایش آزاد از مهر ۹۸ هیچ پایان‌نامه‌ای از مرحله پروپوزال بدون توجه به بارگذاری در این سامانه مورد تایید نیست.

محمدمهدی طهرانچی در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که آیا لیست هزار نفری که وزارت علوم از آن به عنوان اسامی متقلبان در پایان‌نامه و مقالات دانشجویان دانشگاه آزاد نام می برد، اطلاعی دارید، اظهار کرد: خیر چنین لیستی به ما ارسال نشده اگر برسد بررسی می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به فعال شدن سامانه پایش آزاد از مهر ۹۸ گفت: علت راه اندازی این سامانه این بود که امکان تقلب در پایان نامه ها از ابتدا فراهم نشود.

وی با اشاره به اینکه سامانه پایش آزاد به صورت یکپارچه و از اردیبهشت ماه امسال به صورت آزمایشی اجرایی شده است، افزود: در حال حاضر دیگر هیچ پایان نامه ای از مرحله پروپوزال بدون توجه به بارگذاری در این سامانه، مورد تایید قرار نمی گیرد.

طهرانچی بیان کرد: در این سامانه از ابتدا مشابهت یاب کاملا همه مراحل تدوین پایان نامه را چک می کند با توجه به اینکه دانشگاه آزاد، بانک داده های بسیار بزرگی دارد، نیازمند یک نظام کنترلی است.

رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه می خواهیم بهداشت فضای پایان نامه ها را فراهم کنیم، گفت: البته با هر کسی که بخواهد چه در پایان نامه و چه در کلاس و امتحان متقلبانه رفتار کند، برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: ما نسبت به امر تقلب در امتحانات از زمان مدرسه حساسیت هایمان را از دست داده ایم؛ یعنی زمانی که در امتحانات نهایی تقلب را فراهم کردیم، یعنی در وجود دانش آموز این فضا را ایجاد کرده ایم که می تواند متقلبانه به منافعی دست یابد و در حوزه آموزش عالی نیز این فضا وجود خواهد داشت.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس