مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی تمدید شد (98/7/6)

ایران کنفرانس

مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی تمدید شد

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از تمدید مهلت ثبت نام برای شرکت در فراخوان جذب هیات علمی تا دهم مهر ماه جاری خبر داد.

دکتر رضوان‌طلب در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به تقاضای جمع کثیری از متقاضیان که کارثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نموده و موجب ترافیک سنگین در سامانه ثبت نام شده است.مهلت ثبت نام متقاضیان عضویت هیات علمی در عموم دانشگاه ها تا دهم مهرماه ساعت ۲۴ تمدید  شد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه برای حدود ۴۰۰ نفر موقعیت جذب هیات علمی و فرصت شغلی اعلام شده است، تاکنون هیچ متقاضی ثبت نام نکرده است و ظرفیت آنان بدون متقاضی باقی مانده است.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم تاکید کرد: پس از بررسی فرآیند رسیدگی به متقاضیان جذب در دانشگاه‌ها، مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از ۱۴ دی تا ۲۹ بهمن ماه سال جاری فرصت دارد بررسی‌های خود را در این زمینه انجام دهد و در نهایت نظر نهایی خود را برای پذیرش و یا عدم پذیرش اعلام کند.

رضوان طلب تاکید کرد: برنامه زمانبندی بیست و دومین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیئت علمی (پیمانی و طرح سربازی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور) به اطلاع مراکز جذب اعضای هیات علمی خواهد رسید و این مراکز در صورت نیاز به استفاده از مشاوره و راهنمایی کارشناسان مرکز جذب می‌توانند پرسش‌های خود را ظرف مدت یک روز کاری در سامانه ثبت کنند و پاسخ خود را از سوی این مرکز دریافت کنند.

به گفته وی، هر داوطلب به محض ثبت نام در فراخوان از حقوق قانونی ثبت نام نیز برخوردار است و باید شرایط سالم و عادلانه شرکت وی در رقابت فراهم شود و از هر گونه تعدی حق و حقوق و یا محدود نمودن دایره انتخاب شوندگان قبل از بررسی علمی و سایر صلاحیت‌ها خودداری صورت گیرد.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم در پایان خاطر نشان کرد: فرآیندهای جذب صرفاً از طریق سامانه جذب اعضای هیئت علمی صورت می‌گیرد و شایسته است تمام ذی‌نفعان و همچنین مراجع ذی‌ربط امور مربوط به اعضای هیئت علمی و مراحل مختلف آن را از طریق این سامانه پیگیری کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس