نتایج تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اعلام شد (98/9/6)

ایران کنفرانس

نتایج تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اعلام شد

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج دوره کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد  از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

وی ادامه داد: ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر در موسسات آموزشی زیرمجموعه وزارت علوم و ۸ هزار و ۲۱۹ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شدند. از مجموع پذیرفته‌شدگان ۲ هزار و ۹۴ نفر به صورت مشترک در دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شدند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: داوطلبانی هم در دانشگاه آزاد اسلامی و هم دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم پذیرفته شدند فقط می‌توانند در یکی از کدرشته‌های محل قبولی ثبت‌نام کنند.

وی بیان کرد: کسانیکه به عنوان پذیرفته‌شده نهایی دانشگاه‌ها به جز دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شده‌اند به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه‌ها و با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز در زمان تعیین شده برای ثبت نام مراجعه کنند.

توکلی اعلام کرد: کسانیکه در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شدند برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس