الزام دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد به چاپ مقاله در مجلات دانشگاه از ترم آینده (98/9/22)

ایران کنفرانس

الزام دانشجویان دکتری  دانشگاه آزاد به چاپ مقاله در مجلات دانشگاه از ترم آینده

معاون دانشگاه آزاد گفت: از ترم تحصیلی آینده دانشجویان دکتری موظف هستند، یکی از مقالات رساله خود را در مجلات علمی دانشگاه به چاپ برسانند.

بابک نگاهداری در گفتگو با خبرنگار مهر، از برنامه دانشگاه آزاد برای الزام دانشجویان دکتری برای چاپ یکی از مقالات مستخرج از رساله در یکی از ژورنال های علمی دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: چندین ماه است که پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه با تمرکز بر ژورنال ها، خلاهای موجود را احصا کرده است.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه در حال تقویت زیرساخت های مجلات و ژورنال های دانشگاه هستیم، افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد ۳۸۷ مجله دارد و بنا داریم برای هر رشته گرایش حداقل ۲ ژورنال داشته باشیم.

نگاهداری با اعلام اینکه ابتدای ترم آینده، الزام دانشحویان دکتری برای چاپ یکی از مقالات مستخرج از رساله شان به واحدها ابلاغ خواهد شد، خاطرنشان کرد: به زودی سامانه ای متمرکز برای ژورنال های دانشگاه آزاد راه اندازی خواهد شد و فرایند پذیرش مقاله های دانشجویان دکتری، داوری و نظارت از طریق این سامانه و پژوهشگاه صورت خواهد گرفت.

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 22 آذر 1398 ، 13:00)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس