تعداد دانشگاه‌های دولتی در سال ۹۹ کاهش می‌یابد (98/10/2)

ایران کنفرانس

تعداد دانشگاه‌های دولتی در سال ۹۹ کاهش می‌یابد

معاون آموزشی وزارت علوم از کاهش تعداد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سال ۹۹ با اجرای طرح ساماندهی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خبر داد.

دکتر علی خاکی صدیق در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب در خصوص جزییات اجرای طرح ساماندهی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اظهار کرد: اجرای این برنامه توسط وزیر علوم شروع و حتی مجری طرح ساماندهی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تعیین شده است و قرار است اجرای طرح را با اختیارات کامل پیش ببرد.

وی در ادامه از تکمیل و نهایی شدن طرح ساماندهی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خبر داد و تصریح کرد: این طرح در سال ۹۷ و نیمه اول ۹۸ انجام شده را امروز نهایی و تکمیل کردیم و کاری که باید انجام می گرفت تعیین یک مجری برای اجرای طرح بود که این مجری را نیز مشخص کردیم.

معاون آموزشی وزارت علوم همچنین بر ضرورت آماده سازی و فضاسازی برای اجرایی کردن طرح ساماندهی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر این فضاسازی در حال انجام است و قرار است طبق برنامه زمانی اعلام شده این طرح از سال ۹۹ اجرایی شود.

دکتر خاکی صدیق یادآور شد: اینکه اجرای طرح فوق چه مقداری زمان می‌برد و یا ابتدا از چه مراکز شروع خواهد شد به مجری طرح بستگی دارد.

وی با تاکید بر اینکه تعداد مراکز آموزش عالی دولتی ما با اجرای طرح ساماندهی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کمتر خواهد شد، افزود: در نتیجه اجرای این طرح برخی مراکز ادغام و یا برخی نیز تجمیع خواهند شد و در استان‌ها نیز شبکه‌های علمی تولید می‌شوند که این شبکه‌ها به جای موسسات کنونی با ماموریت‌های خاصی که تعریف خواهد شد فعالیت می‌کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس