ثبت نام برای جذب در دانشگاه علمی کاربردی تا ۲۴ دی تمدید شد (98/10/22)

ایران کنفرانس

ثبت نام برای جذب در دانشگاه علمی کاربردی تا ۲۴ دی تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه جامع علمی کاربردی  اعلام کرد: با توجه به درخواست مکرر جمعی از متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در فراخوان تدریس این دانشگاه نشده اند، تمام متقاضیان می توانند تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۴ دی ۹۸ به سامانه ثبت نام به آدرس uast.ac.ir مراجعه کنند.

براساس این گزارش، طبق نیازسنجی سال ۹۸، ثبت نام برای جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز ۸ دی ماه به مدت ۲ هفته آغاز شد و همه متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد به بالاتر می توانند ثبت نام کنند.

مدارک معادل و یا مجازی برای ثبت نام قابل قبول نیست، افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد به بالاتر با معدل حداقل ۱۶ و سن حداقل ۲۸ سال تا حداکثر ۷۰ سال هستند، اجازه ثبت نام را دارند.

پس از انتخاب شهر توسط فرد متقاضی، سامانه پالایش و امتیازدهی اولیه را انجام می‌دهد و سوابق تحصیلی و پژوهشی، تولیدات علمی، چاپ کتاب، مقاله، سوابق تجربی، آموزش‌های مهارتی و ... را درنظر گرفته و امتیاز می‌دهد.

بر اساس آن اگر فرد متقاضی حداقل ۲۰ امتیاز لازم را کسب کند، سامانه اجازه ورود به مرحله بعدی را به او می‌دهد تا سایر اطلاعات را بارگذاری کند. البته سامانه به گونه‌ای طراحی شده که ۳ برابر ظرفیت پذیرش را انجام می‌دهد.

بنابراین گزارش، ۳ هزار و ۳۳۶  متقاضی انتخاب شده توسط سامانه به مصاحبه دعوت می‌شوند و  پس از ارزیابی عمومی و تخصصی آنها یک برابر ظرفیت برای هر استان اعلام می‌شود و پس از تایید این افراد در هیات جذب برای آنها ID تدریس صادر می شود، البته قبل از صدور کد و آی دی آموزشی، این تعداد باید دوره‌های مدرسی را طی کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس