اخذ ۶۰۰۰ مجوز استخدام عضو هیات علمی (98/10/24)

ایران کنفرانس

اخذ ۶۰۰۰ مجوز استخدام عضو هیات علمی

مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم، از اخذ ۶۰۰۰ مجوز استخدام اعضای هیات علمی خبر داد و گفت: از این تعداد، ۴۰۰۰ مجوز به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها که دارای سابقه طولانی بوده و هنوز کد شناسه استخدامی نداشتند، اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا، دکتر اباصلت خراسانی در سومین نشست مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه یک که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، با عنوان اینکه ساماندهی نیروهای انسانی و تامین نیرو از دانشگاه ها دیگر فرصتی برای رفع نیازهاست، گفت: وزارت علوم از جابه جایی افراد در دانشگاه هایی که نیازمند نیرو هستند، حمایت می کند.

وی از اخذ ۶ هزار مجوز استخدام اعضای هیات علمی خبر داد و گفت:  از این تعداد، ۴ هزار مجوز  به اعضای هیات علمی دانشگاه ها که دارای سابقه طولانی بوده و هنوز کد شناسه استخدامی نداشتند، اختصاص یافت.

دکتر خراسانی همچنین با تاکید بر لزوم ارتقای مدیریت سبز در دانشگاه ها ، اظهارداشت: بار اصلی مسئولیت ارتقای دانشگاه سبز بر دوش ادارات پشتیبانی دانشگاه ها است و باید در توسعه فضای سبز و صرفه جویی در مصرف آب، برق، انرژی و کاغذ اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم آموزش را لازمه ارتقای نیروی انسانی در هر سازمان دانست و گفت: در پیشرفته ترین دانشگاه های دنیا، آموزش های لازم برای نیروها درنظر گرفته می شود و برای افزایش تناسب شغلی باید آموزش های لازم به نیروها ارائه شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ،دکتر خراسانی در پایان تصریح کرد: دانشگاه ها می توانند با همکاری و هم افزایی بیشتر امکان ارائه این آموزش ها را با توجه به تخصص هر دانشگاه و رشته های موجود به نیروها ارائه دهند .

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس