آغاز فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم از ۲۲ بهمن (98/11/1)

ایران کنفرانس

آغاز فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم از ۲۲ بهمن

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم با تاکید بر اینکه فراخوان جذب هیات علمی از ۲۲ بهمن ماه جاری اعلام خواهد شد، گفت: متقاضیان تا سوم اسفند فرصت دارند در این فراخوان ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم، محمد رضا رضوان طلب افزود: فراخوان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای جذب هیات علمی پیمانی از ۲۱ دی‌ماه آغاز شده و این اعلام نیاز تا روزدوشنبه ۳۰ دی‌ماه به مدت هشت روز کاری ادامه داشت.

وی ادامه داد: مرکز نظارت از اول تا ۱۵ بهمن به مدت ۱۰ روز کاری فرصت دارد اعلام نیاز دانشگاه‌ها و تخصیص ظرفیت‌ها را بررسی کرده و از ۱۶ تا ۲۰ بهمن ماه نیز نتایج تطبیق نیازها با تاییدیه مرکز نظارت جذب اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم با بیان اینکه فراخوان جذب اعضای هیات علمی از ۲۲ بهمن ماه آغاز می‌شود و ثبت نام در این فراخوان تا سوم اسفند ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیات اجرایی جذب دانشگاه‌ها به مدت پنج روز انجام می‌گیرد و پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه نیز طی هفت روز کاری به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت‌های عمومی ارسال می‌شود در نهایت نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه به مدت ۴۵ روز کاری انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: تمامی بررسی های فوق از جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها از چهارم اسفند ماه ۹۸ آغاز می شود و تا سوم خرداد ماه سال ۹۹ ادامه دارد و در نهایت این  بررسی ها در مرکز جذب هیات علمی از چهارم خرداد ماه سال ۹۹ شروع می شود و تا ۲۱ تیرماه ۹۹ ادامه دارد.

رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم گفت: نتیجه نهایی فراخوان فوق، حداکثر تا اول مرداد سال آینده توسط دانشگاه به متقاضیان اعلام خواهد شد.

رضوان طلب تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های مربوط به اختصاص ردیف استخدامی انتظار می‌رود دانشگاه ها برای اعلام نیاز در این فراخوان صرفا به ثبت حداقل‌ها در تطابق با نقشه جامع علمی کشور و مجوزهای مربوطه اکتفا نموده و از هر گونه ثبت نیاز تخمینی خودداری شود.

رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم خاطرنشان کرد: شرایط اختصاصی هر دانشگاه و شرایط ویژه پذیرش رشته‌ها باید همراه با اعلام نیاز در سامانه فوق قید شود. شرایط اختصاصی نباید ناقض قوانین و مقررات جذب و یا بر اساس انتخاب افراد از پیش تعیین شده اندازه گیری شود و نباید ظرفیت مشارکت عموم افراد واجد شرایط را محدود کند.

وی تاکید کرد: هر داوطلب به محض ثبت نام از حقوق مکتسبه ثبت نام برخوردار است و باید شرایط سالم و عادلانه آنها در رقابت‌های جذب فراهم شود و از هر گونه تضییع حق و تعیین یا محدود نمودن دایره انتخاب شوندگان قبل از بررسی علمی و سایر صلاحیت‌ها خودداری شود. ضمن اینکه فرآیندهای جذب از طریق سامانه جذب اعضای هیات علمی صورت می‌گیرد و ذینفعان باید موارد مربوط را از طریق این سامانه پیگیری کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس