مجوز استخدام ۲ هزار عضو هیئت علمی جدید صادر شد (98/11/19)

ایران کنفرانس

مجوز استخدام ۲ هزار عضو هیئت علمی جدید صادر شد

معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: مجوز استخدام حدود ۲ هزار عضو هیئت علمی جدید صادر شد که فرایند پذیرش و جذب آنها برای امسال و سال آینده از طریق هیئت اجرایی جذب انجام می شود.

محمدتقی نظرپور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مجوز استخدام اعضای هیئت علمی در سال آینده گفت: ۶ هزار مجوز استخدام اعضای هیئت علمی برای امسال و سال آینده صادر شده است.

وی ادامه داد: از ۶ هزار مجوز استخدام اعضای هیئت علمی، ۴ هزار و ۷۱ نفر در حال حاضر نیز اعضای هیئت علمی هستند که از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند، ولی کد مستخدم ندارند، بنابراین در حال پیگیری این موضوع بودیم تا این افراد کد مستخدم دریافت کنند.

معاون اداری مالی وزارت علوم ادامه داد: کد مستخدم کدی است که سازمان اداری استخدامی بابت هر فرد صادر می‌کند تا در بازنشستگی دچار مشکل نشوند، به دلیل اینکه سال‌های گذشته برای حدود ۴ هزار و ۷۱ نفر از اعضای هیئت علمی کد استخدامی تهیه نشده بود در حال پیگیری آن هستیم تا این افراد کد مستخدم دریافت کنند و امیدواریم مسائل آنها نیز حل شود.

معاون اداری مالی وزارت علوم خاطرنشان کرد: حدود ۲ هزار مجوز نیز از ۶ هزار مجوز استخدام اعضای هیئت علمی جدید است که پروسه پذیرش و جذب آنها از طریق هیئت اجرایی جذب در سال جاری و سال آینده انجام می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس