اعلام زمان توزیع کارت کنکور دکتری/ آزمون ۹ اسفند برگزار می شود (98/11/27)

ایران کنفرانس

اعلام زمان توزیع کارت کنکور دکتری/ آزمون ۹ اسفند برگزار می شود

کارت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۹ از روز سه شنبه ۶ اسفند منتشر می شود. آزمون جمعه ۹ اسفند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۹ از روز سه شنبه ۶ اسفند بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور www.sanjesh.org منتشر می‌شود.

داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ۶ اسفند تا پنجشنبه ۸ اسفند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند و بر اساس آدرس تعیین شده در کارت به محل حوزه امتحانی مراجعه کنند.

آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون تمامی داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان تعیین شده و در صورت نیاز صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در یکی از روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۷ و ۸ اسفند ۹۸ به حوزه‌های رفع نقص کارت مراجعه کنند.

فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۹ اسفند در ۶۰ شهرستان مختلف کشور آغاز می‌شود.

در صورتی که داوطلب مغایرتی در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ (نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کدملی، معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، مؤسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد، مؤسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد، هیئت علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی) مشاهده کردند لازم است به صورت اینترنتی آن را تصحیح کنند.

داوطلبان از طریق لینک مربوطه حداکثر تا ۹ اسفندماه ۹۸ فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اعلامی اقدام کنند.

داوطلبان در صورتی که نسبت به بندهای ۳، ۷ و ۱۳ (جنس، معلولیت و زبان خارجی) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کردند لازم است در یکی از روزهای چهارشنبه ۷ اسفند یا پنجشنبه ۸ اسفند به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کنند تا مشکل برطرف شود.

در خصوص بندهای ۱۲ و ۲۱ (نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون) هیچگونه تقاضایی پذیرفته نخواهد شد.

تبصره: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل شده و یا تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ در مقاطع مذکور فارغ التحصیل می‌شوند در این مرحله باید نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ التحصیلی (برای فارغ التحصیلان ۳۰ بهمن ۹۸) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ التحصیلان تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹) خود تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ اقدام کنند.

این داوطلبان باید اصل گواهی تکمیل و تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ را در زمان مصاحبه همراه داشته و ارائه کنند.

داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت مندرج در بند ۸ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون و در صورتی که متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران، وزارت جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروهای مسلح) هستند لازم است حداکثر تا ۹ اسفند ۹۸ به قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون دکتری در سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و سهمیه مذکور را اصلاح کنند تا در صورت تأیید نهایی توسط ارگان مربوطه، سهمیه برای داوطلب اعمال شود، در غیر این صورت فرد با سهمیه آزاد گزینش خواهد شد.

تمامی داوطلبانی که در جلسه آزمون حاضر بوده اند باید در روزهای ۹ تا ۱۶ اسفند ۹۸ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی اقدام کنند.

نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ به صورت کارنامه در هفته اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس