زمان آغاز بررسی پرونده متقاضیان جذب هیات علمی اعلام شد (99/1/9)

ایران کنفرانس

زمان آغاز بررسی پرونده متقاضیان جذب هیات علمی اعلام شد

رییس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم ضمن تشریح روند بررسی پرونده متقاضیان جذب هیات علمی تاکید کرد: بررسی‌ پرونده متقاضیان عضویت در هیات علمی وزارت علوم از چهارم خرداد ماه سال ۹۹ شروع می‌شود و نتیجه نهایی حداکثر تا اول مرداد 99 از طریق دانشگاه به متقاضیان اعلام خواهد شد.

دکتر رضوان طلب در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: فراخوان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای جذب هیات علمی پیمانی از ۲۱ دی‌ماه آغاز شد و این اعلام نیاز تا روز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه به مدت هشت روز کاری ادامه داشت. مرکز نظارت از اول تا ۱۵ بهمن به مدت ۱۰ روز کاری فرصت داشت اعلام نیاز دانشگاه‌ها و تخصیص ظرفیت‌ها را بررسی کرده و تا ۲۰ بهمن ماه نیز نتایج تطبیق نیازها با تاییدیه مرکز نظارت جذب را اعلام کند.

وی در خصوص روند ثبت نام متقاضیان تاکید کرد: فراخوان جذب اعضای هیات علمی از روز پنجشنبه ۲۴ بهمن 98 آغاز شد و این مهلت ششم اسفندماه پایان یافت و بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیات اجرایی جذب دانشگاه‌ها به مدت پنج روز انجام گرفت و پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه نیز طی هفت روز کاری به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت‌های عمومی ارسال شد که در نهایت نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه به مدت ۴۵ روز کاری انجام شد.

به گفته رضوان طلب،‌ بر اساس اعلام وزارت علوم، بررسی های جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها تا سوم خرداد ماه سال ۹۹ ادامه دارد و در نهایت این بررسی‌ها در مرکز جذب هیات علمی از چهارم خرداد ماه سال ۹۹ شروع می شود و تا ۲۱ تیرماه ۹۹ ادامه دارد و نتیجه نهایی فراخوان فوق، حداکثر تا اول مرداد 99 از طریق دانشگاه به متقاضیان اعلام خواهد شد.

رییس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم، با توجه به محدودیت‌های مربوط به اختصاص ردیف استخدامی انتظار می‌رود دانشگاه ها برای اعلام نیاز در این فراخوان صرفا به ثبت حداقل‌ها در تطابق با نقشه جامع علمی کشور و مجوزهای مربوطه اکتفا نموده و از هر گونه ثبت نیاز تخمینی خودداری شود.

به گزارش ایسنا،‌ وزیر علوم سال گذشته طی دستوری به رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی این وزارتخانه ابلاغ کرد که در این دوره سهمیه جذب خواهران در بیست و سومین فراخوان جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه‌های تک‌جنسیتی خواهران به دو برابر افزایش یابد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس