شرایط حضور دانشجویان دکتری در دانشگاه از اول اریبهشت ابلاغ شد (99/1/18)

ایران کنفرانس

شرایط حضور دانشجویان دکتری در دانشگاه از اول اریبهشت ابلاغ شد

شرایط حضور دانشجویان دکتری از اول اردیبهشت ۹۹ توسط معاونت آموزشی وزارت علوم به دانشگاه ها ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت آموزشی وزارت علوم پیرو تصمیمات جلسه ۱۷ فروردین ستاد ملی مبارزه با کرونا بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آمورش عالی ابلاغ کرد که به شرح زیر است:

بر اساس این بخشنامه، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مجاز هستند از آغاز اردیبهشت‌ماه ۹۹ امکان حضور دانشجویان دوره دکتری خود را با لحاظ شرایط زیر در مراکز خود فراهم آورند.

همچنین کلاس‌های درسی ترجیحاً به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود مگر به تشخیص استاد و به منظور رفع اشکال با رعایت فاصله افراد و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کلاس‌های بزرگ و دارای تهویه مناسب به صورت حضوری برگزار شود.

در ادامه این بخشنامه آمده است: دانشجویانی که برای پیشبرد و انجام رساله خود نیاز به حضور و فعالیت در آزمایشگاه و کارگاه دارند می‌توانند با رعایت ضوابط بهداشتی و حتی الامکان به صورت تک نفره از فضای آزمایشگاه‌ها یا کارگاه استفاده کنند و در صورت لزوم ساعت کاری آزمایشگاه و کارگاه بین دانشجویان توزیع و برنامه حضور آنها در روزها و زمان‌های مختلف تنظیم شود.

همچنین قبل و بعد از حضور هر دانشجو در آزمایشگاه و کارگاه قسمت‌های مورد استفاده و تجهیزات و وسایل به نحوی موثر باید ضدعفونی شوند. همچنین همه این دانشجویان برای حضور در محیط دانشگاه ملزم به دریافت گواهی سلامت از مراکز بهداشتی هستند.

در ادامه این بخشنامه آمده است: دانشگاه‌ها تلاش کنند تا دوره‌ها و رشته‌های نظری دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار شود و الزامی به حضور فیزیکی دانشجویان دکتری در دانشگاه‌ها نیست.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس