فرصتهای پسادکتری برای دانش‌آموختگان کل کشور در دانشگاه شیراز (99/4/25)

ایران کنفرانس

فرصتهای پسادکتری برای دانش‌آموختگان کل کشور در دانشگاه شیراز

رییس بنیاد نخبگان استان فارس از اعطای فرصت‌های پسادکتری دانشگاه شیراز به دانش‌آموختگان سراسر کشور خبر داد و گفت: این تسهیل با همکاری مجمع خیران نخبه‌پرور اعطا می‌شود.

به گزارش ایسنا، حبیب شریف در تشریح اقدامات انجام شده توسط این مجموعه با همکاری مجمع خیران نخبه‌پرور فارس، از ایجاد فرصت‌های پسادکتری برای دانش‌آموختگان مقطع دکتری خبر داد و گفت: این فرصت‌ها برای رشته‌های مختلف دانشگاه‌های کشور و برای فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه‌های شیراز است.

وی افزود: فرصت‌های ایجاد شده در قالب دوره پسادکتری یا تقاضامحور هستند؛ یعنی طرحی که بر اساس نیاز نهادهای دولتی یا غیردولتی در قالب قرارداد بین دانشگاه و نهاد مربوطه انجام می‌شود و یا دوره پسادکتری اولویت‌محور یعنی طرحی که بر اساس یکی از اولویت‌های پژوهشی در اسناد رسمی علم و فناوری کشور انجام می‌شود، به افراد مشمول اعطا می‌شوند.

شریف ادامه داد: دانش‌آموختگان دانشگاه‌‎های سراسر کشور با توجه به سوابق علمی خود می‌توانند با بررسی دقیق و مطالعه شرایط هر کدام از فرصت‌های ایجاد شده، نسبت به انتخاب نوع پسادکتری مورد نظر اقدام کنند.

رییس بنیاد نخبگان استان فارس خاطرنشان کرد: ارسال تقاضای همزمان در چند نوع از این دوره‌ها نیز میسر است؛ اما در نهایت هر متقاضی قادر به انجام یکی از موارد خواهد بود.

بر اساس اعلام بنیاد ملی نخبگان، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاع از فرصت‌های پسادکترا به سامانه بنیاد نخبگان استان فارس مراجعه کنند.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 25 تیر 1399 ، 07:57)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس