کارت کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ منتشر شد (99/5/13)

ایران کنفرانس

کارت کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ منتشر شد

آزمون کارشناسی‌ ارشد سال ۱۳۹۹ در روزهای ۱۶ تا ۱۸ مرداد برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون از  دوشنبه ۱۳ مرداد در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ کشور در نوبت صبح روزهای پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه، جمعه ۱۷ مرداد ماه و شنبه ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

داوطلبان متقاضی هر یک از کدرشته‌های امتحانی لازم است به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. شهرستان محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از  دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

داوطلبان لازم است بر اساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. لذا داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

تبصره: آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت سازمان سنجش آموزش کشور پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز شنبه ۱۸ مرداد ۹۹ است. آدرس حوزه‌های رفع نقص در سایت سازمان سنجش درج شده است.

تمامی داوطلبان آزمون ملزم هستند از روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۹۹ به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل دهند.

در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر ثبت نام کرده‌اند. تعداد حوزه‌های امتحانی ۲۲۶ حوزه امتحانی در ۸۰ شهرستان کشور است.

کنترل مندرجات کارت شرکت در آزمون

چنانچه زبان خارجی مندرج در کارت شرکت در آزمون با زبان خارجی داوطلب که در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، مغایرت‌ دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، کم بینا، ناشنوا، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی) اختلافی مشاهده می‌شود، داوطلب باید از روز سه شنبه ۱۴ مرداد تا چهارشنبه ۱۵ مرداد از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

آدرس حوزه‌های رفع نقص در سایت سازمان سنجش درج شده است.

در صورتی که در رابطه با سایر مندرجات کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند «ه» مندرج در این اطلاعیه) و با توجه به ثبت‌نام اینترنتی انجام شده، اشکالی مشاهده می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۸ مرداد ۹۹ منحصراً به سایت سازمان سنجش قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و از آن طریق اقدام شود.

داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی هستند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در این خصوص طبق اعلام سازمان سنجش اقدام کنند.

معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان، بر اساس ثبت‌نام اینترنتی که توسط خود داوطلبان انجام شده، درج شده است، لذا داوطلبان لازم است معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون خود را با توجه به تبصره‌های ذیل بررسی و در صورت مشاهده مغایرت، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ویرایش معدل خود اقدام کنند.

در غیر این صورت مسئولیت هرگونه تبعات بعدی به عهده شخص داوطلب بوده و هیچ‌گونه عذری در این مورد پذیرفته نیست. در سنوات گذشته نسبت به لغو قبولی داوطلبان دارای مغایرت معدل نیز اقدام شده است.

یادآوری مهم: با توجه به اینکه در صورت مغایرت معدل ثبت شده در فرم ثبت نام بعد از اعلام قبولی نهایی، با معدل واقعی که به هر دلیل اشتباه قید شده باشد، منجر به لغو قبولی داوطلب می‌شود، ضرورت دارد نهایت دقت را در خصوص ثبت معدل واقعی خود به عمل آورد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس