نحوه آموزش در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ترم آینده (99/5/26)

ایران کنفرانس

نحوه آموزش در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ترم آینده

معاون آموزشی وزارت علوم اعلام کرد: آموزش در برخی جاها که امکان تشکیل کلاس حضوری را داشته باشند به صورت ترکیبی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی خاکی صدیق گفت: ترم تحصیلی دانشگاه ها رسما از ۱۵ شهریورماه آغاز می شود و این موضوع به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی درباره آموزش در سال تحصیلی جدید گفت: آموزش در برخی جاها که امکان تشکیل کلاس حضوری را داشته باشند به صورت ترکیبی خواهد بود.

معاون آموزشی وزیر علوم افزود: در اکثر دوره های کارشناسی آموزش به صورت الکترونیکی و در دوره های تحصیلات تکمیلی و یا دروس عملی و کارگاهی،  آنجایی که امکان تشکیل کلاس حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد کلاس ها به صورت ترکیبی خواهد بود.

وی ادامه داد: در ماه های گذشته در جهت آموزش، ترویج و فرهنگ سازی در حوزه یادگیری الکترونیکی صدها، سند و جزوه آموزشی چاپ شده است و همین طور دهها فیلم آموزشی در مباحث مختلف مربوط به آموزش الکترونیکی در دسترس علاقمندان استادان و دانشجویان قرار گرفته و چندین نشست تخصصی برگزار شده است این ها فضا را برای ما آماده سازی می کند تا با یک تجربه و آمادگی بیشتر وارد ترم آینده شویم.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوه ویروس کرونا و پیش بینی هایی که در وزارت بهداشت می شود به نظر می رسد آموزش حضوری ما مثل قبل منتفی باشد و ۱۵ شهرویور که شروع ترم است امیدواریم آمادگی داشته باشند دانشگاه ها دروس خود را با محوریت آموزش الکترونیکی ارائه دهند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس