نتایج آزمون دکتری اعلام شد/۱۱۶هزار نفر مجاز شدند (99/6/1)

ایران کنفرانس

نتایج آزمون دکتری اعلام شد/۱۱۶هزار نفر مجاز شدند

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت علوم خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: دفترچه انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۹۹ در روز دوشنبه سوم شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: کل مجازین آزمون دکتری ۹۹ تعداد ۱۱۶ هزار و ۴۰ نفر است و ازین تعداد ۶۲ هزار و ۹۳۸ داوطلب برای پذیرش در دوره روزانه مجاز شدند.

پیش از این دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با ایسنا، اعلام کرده بود که ظرفیت پذیرش داوطلبان دکتری آزمون امسال، در مقایسه با سال گذشته تغییری نکرده و حدودا ۲۴ هزار ظرفیت پذیرش تعیین شده است که ۱۴ هزار آن مربوط به دانشگاه های دولتی و ۱۰ هزار نفر آن نیز به دانشگاه آزااد و غیردولتی اختصاص یافته است.

به گفته وی، بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، مصاحبه دانشگاه ها برای داوطلبان به صورت مجازی انجام می گیرد و نیازی به حضور داوطلب در دانشگاه ها نیست.بنابراین با توجه به اینکه برنامه زمانی این مصاحبه ها فشرده تر خواهد شد ما تلاش می کنیم تا اواخر مهر ماه نتیجه قطعی این مصاحبه ها اعلام شود.

به گزارش ایسنا، آزمون دکتری سال 99 روز پنجشنبه 9 مرداد با شرکت تعداد ۱۷۹ هزار داوطلب در ۶۰ شهرستان و ۱۴۳ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس