دانشگاه‌های غیر دولتی مشمول مقررات جذب دانشگاه های دولتی می شوند (99/6/5)

ایران کنفرانس

دانشگاه‌های غیر دولتی مشمول مقررات جذب دانشگاه های دولتی می شوند

هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر کرد همه مقررات جذب اعضا هیات علمی که در دانشگاه‌های دولتی اجرا می‌شود در دانشگاه‌ها و مؤسسات غیر دولتی نیز اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۲۵۲ هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس به ریاست محمدعلی کی‌نژاد رئیس هیئت عالی جذب در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای جلسه جواد محمدی دبیر هیات عالی جذب به ارائه توضیحاتی درمورد موضوع بررسی فرآیند جذب در مؤسسات غیر دولتی و غیر انتفاعی برای جذب هیات علمی پرداخت.

همچنین علی آهون‌منش رئیس اتحادیه مؤسسات و دانشگاه‌های غیرانتفاعی در خصوص نحوه فعالیت موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی گزارشی ارائه داد.

در ادامه جلسه نیز تصویب شد غربالگری اولیه پرونده‌های متقاضیان جذب عضویت هیات علمی در دانشگاه‌ها و مؤسسات غیردولتی و غیرانتفاعی توسط هیات اجرایی جذب منطقه‌ای و یا در مواردی که هیات اجرایی جذب منطقه‌ای وجود ندارد توسط دانشگاه مادر استان انجام شود و همه مقررات جذب که در دانشگاه‌های دولتی اجرا می‌شود در دانشگاه‌ها و مؤسسات غیر دولتی و غیرانتفاعی هم اجرایی شود.

همچنین مقرر شد هیات مرکزی جذب، مصوبه جلسه ۲۴۸ هیات عالی جذب مبنی بر «مشمولین طرح سربازی که در فراخوان های قبلی شرکت کرده‌اند و پرونده در خواست تبدیل وضعیت پیمانی آنها تا تاریخ یک شهریور ۹۹ به مرکز جذب اعضای هیئت علمی واصل می‌شود با رعایت سایر مقررات مستثنی از شرکت در فراخوان هستند، از تاریخ یک شهریور ۹۹ به بعد کلیه متقاضیان باید یکسال قبل از اتمام طرح سربازی در فراخوان شرکت کنند» را به همه دانشگاه‌ها برای اجرا ابلاغ کند.

در این جلسه نیز مقرر شد جلسه مشترکی بین معاونت امور اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور شفاف‌سازی تکمیل فرم صلاحیت علمی برای گروه معارف، تشکیل شود.

در پایان جلسه تعدادی از اعضای هیات های اجرایی جذب و کارگروه‌های صلاحیت عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی علوم پزشکی تبریز، علوم پزشکی کرمانشاه، علوم پزشکی شهید بهشتی، تحصیلات تکمیلی در علوم پایه زنجان، دریانوردی و علوم دریایی چابهار، جیرفت، آمایش منطقه ۸، بناب تأیید صلاحیت شدند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس