فراخوان جذب اعضای هیات علمی شهریور ماه ۹۹ آغاز شد (99/6/15)

ایران کنفرانس

فراخوان جذب اعضای هیات علمی شهریور ماه ۹۹ آغاز شد

براساس فراخوان جذب اعضای هیات علمی شهریور ماه ۹۹ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از شنبه ۱۵ شهریورماه تا ۷ مهرماه ۹۹ فرصت دارند، اعلام نیاز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه زمانبندی بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان شهریور ۹۹ اعلام شد.

جزئیات این فراخوان به شرح زیر است:

بر اساس این فراخوان، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از امروز شنبه ۱۵ شهریورماه تا ۷ مهرماه ۹۹ فرصت دارند، اعلام نیاز کنند، بررسی اعلام نیاز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تخصیص ظرفیت توسط مرکز نظارت از ۱۹ مهرماه ۹۹ آغاز و تا ۳۰ مهر ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از ۳ آبان ۹۹ الی ۹ آبان ۹۹ برای تطبیق نیاز با تاییدیه مرکز نظارت فرصت دارند.

فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نیز از ۱۰ آبان ۹۹ آغاز و تا ۱۸ آذر ۹۹ ادامه خواهد داشت. دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از ۲۲ آذر ۹۹ تا ۲۲ اسفند ۹۹، باید به بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیأت اجرایی جذب دانشگاه‌ها اقدام کرده و پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه را به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت عمومی ارسال کنند.

همچنین دانشگاه‌ها از ۲۲ آذر ۹۹ تا ۲۲ اسفند ۹۹ فرصت دارند، نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را اعلام کرده و هیأت اجرایی جذب دانشگاه‌ها تصمیم لازم را اتخاذ کنند همچنین دانشگاه‌ها در این مدت باید پرونده متقاضیان مورد تأیید هیات اجرایی جذب دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را به دبیرخانه هیأت مرکزی جذب ارسال کنند.

مرکز جذب هیأت علمی نیز از ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ الی ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ فرصت دارند پرونده متقاضیان را در مرکز جذب بررسی و در هیأت مرکزی طرح کنند، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی حداکثر تا یک تیر ۱۴۰۰ فرصت دارند نتیجه نهایی را به متقاضیان اعلام کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس