اعلام نحوه پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه تهران (99/6/29)

ایران کنفرانس

اعلام نحوه پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه تهران

دانشگاه تهران در اطلاعیه ای نحوه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی (.Ph.D) نیمه متمرکز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه تهران اعلام کرد که در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری تخصصی از بین پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق با شرایط و ضوابط مندرج در «شیوه نامه اجرایی پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی نیمه متمرکز» و دستور العمل سازمان سنجش آموزش کشور از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مقطع دکتری تخصصی (.Ph.D) اقدام به پذیرش دانشجو می‌نماید.

لذا داوطلبان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وب‌گاه معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی Academics.ut.ac.ir و سایت پردیس یا دانشکده‌های ذیربط مراجعه نمایند.

ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک از  شنبه مورخ ۲۹/‏۰۶/‏۱۳۹۹‬ لغایت روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ خواهد بود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع آموزش دانشگاه به آدرس ems1.ut.ac.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

تاریخ ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی (Ph.D)، از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ مطابق با جدول برنامه زمانبندی صورت می‌گیرد. لذا داوطلبان جهت اطلاع از نحوه انجام مصاحبه به «راهنمای مصاحبه الکترونیکی» و برای اطلاع از زمان دقیق مصاحبه به سایت پردیس یا دانشکده مربوط مراجعه نمایند.

معاونت آموزشی دانشگاه تهران همچنین اعلام کرد که انجام مصاحبه صرفاً برای داوطلبان تنها یک بار برگزار می‌شود و عدم شرکت داوطلبان در بازه تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نمی‌باشد.

شایان ذکر است کلیه داوطلبان موظف به ثبت نام الکترونیکی در هر یک از کد رشته محل‌های دارای حد نصاب در تاریخ‌های مقرر در سایت مذکور می‌باشند. در صورت عدم ثبت نام الکترونیکی از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

نکته مهم اینکه داوطلبان لازم است جهت اطلاع از تغییرات احتمالی به طور مستمر به سایت معاونت آموزشی دانشگاه و سایت پردیس یا دانشکده مربوط مراجعه نمایند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس