دلیل تاخیر در فراخوان جذب هیات علمی/ تجمیع دانشگاه‌ها آغاز شد (99/7/5)

ایران کنفرانس

دلیل تاخیر در فراخوان جذب هیات علمی/ تجمیع دانشگاه‌ها آغاز شد

دبیر هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از تاخیر در فراخوان جدید جذب اعضای هیات علمی خبرداد و گفت: این تاخیر به دلیل جذب اعضای هیات علمی منطبق با آمایش آموزش عالی صورت می گیرد.

جواد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فراخوان جدید جذب اعضای هیات علمی گفت: برای اینکه جذب اعضای هیات علمی مطابق با آمایش آموزش عالی باشد، قرار شد وزارت علوم فراخوان جذب اعضای هیات علمی را با تاخیر برگزار کند.

وی ادامه داد: این تاخیر باعث می‌شود که آمایش آموزش عالی تا حدی آماده شده و دانشگاه‌هایی که قرار است بر اساس ساماندهی آموزش عالی باهم ادغام شوند، تعیین شده و مشخص می‌شود که یک دانشگاه به چه رشته و چه تعداد اعضای هیات علمی نیاز دارد و بر این اساس اعضای هیئت علمی که مورد نیاز دانشگاه‌ها منطبق با نقشه آمایش آموزش عالی جذب می‌شوند.

دبیر هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: ثبت نام فراخوان اعضای هیات علمی هر ساله مهرماه انجام می‌شود ولی در فراخوان جدید تاخیر خواهد داشت.

وی همچنین یادآور شد: در حال حاضر وزارت علوم در حال تجمیع استان به استان دانشگاه‌ها بر اساس طرح ساماندهی آموزش عالی است.

به گزارش مهر فراخوان متقاضیان جذب اعضای هیات علمی شهریور ماه ۹۹ از در این دوره از ۱۰ آبان ۹۹ آغاز شده و تا ۱۸ آذر ادامه خواهد داشت. همچنین بر اساس سند آمایش آموزش عالی قرار است ۸۸ موسسه و دانشگاه به ۴۲ دانشگاه تبدیل شوند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس