پذیرش بدون آزمون ارشد در دانشگاه آزاد/جزییات به زودی اعلام می شود (99/7/7)

ایران کنفرانس

پذیرش بدون آزمون ارشد در دانشگاه آزاد/جزییات به زودی اعلام می شود

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نحوه ثبت‌نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، بهروز طهماسب کاظمی با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر امکان ثبت نام بدون آزمون داوطلبان در دوره کارشناسی ارشد، گفت: این اقدام با توجه به وضعیت ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش اضطراب و نگرانی داوطلبان و دانشجویانی است که نتوانسته اند در دوره کارشناسی ارشد ثبت نام کنند.

طهماسب کاظمی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به داوطلبانی که به خاطر شرایط پیش آمده موفق به ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد نشده و یا نتوانسته اند در جلسه آزمون حاضر شوند، اقدامات لازم را انجام می دهد، گفت: در راستای تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر امکان ثبت نام بدون آزمون داوطلبان در دوره کارشناسی ارشد، به زودی نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می شود و داوطلبان می توانند در رشته هایی که ظرفیت آنها تکمیل نشده است، ثبت نام کنند.

وی افزود: این رشته ها شامل رشته محل هایی است که در پذیرش سال ۹۸ تکمیل نشده اند و لذا طبق مصوبه این ستاد، متقاضیان بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی تراز شده پذیرفته شوند.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص جزئیات این پذیرش از جمله رشته ها، ظرفیت پذیرش و واحد های پذیرنده، گفت: پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد امسال، شرایط و چگونگی پذیرش این دوره اعلام خواهد شد.

طهماسب کاظمی با اشاره به بسترسازی های مطلوب واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی، گفت: هم اکنون در ۲۸۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی تنوع پذیرش دانشجو در گروه های مختلف تخصصی مقطع کارشناسی ارشد با بیش از ۵۰۰ رشته گرایش وجود دارد که این ظرفیت گسترده می تواند امکان انتخاب آسان تر و بهتر را برای داوطلبان این مقطع ایجاد کند.

وی به امکانات و ظرفیت های کم نظیر علمی، پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۱۱ هزار آزمایشگاه و کارگاه مجهز، ده ها مراکز تحقیقاتی، پارک های فناوری، سراهای نوآوری، مراکز رشد و... جهت خدمت رسانی به دانشجویان بویژه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در واحدهای دانشگاهی فعال است که این امکانات و ظرفیت های عظیم تجهیزاتی، علمی و سرمایه انسانی در کنار پراکنش وسیع جغرافیایی، فضای پرجاذبه ای را برای دانشجویان، پژوهشگران و مخترعان جوان این دانشگاه فراهم کرده است.

طهماسب کاظمی با اشاره به دستاوردهای چشمگیر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری آنلاین کلاس های درسی در زمان شیوع ویروس کرونا، گفت: با توجه به اینکه حفظ سلامت دانشجویان، اساتید و کارکنان، سر لوحه برنامه‌های این دانشگاه است، در ترم گذشته تمام کلاس های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از ۷۰۰ هزار کلاس آنلاین بر بستر مجازی با موفقیت برگزار شد و به جرات می توان گفت در این عرصه هیچ دانشگاه و مرکز آموزشی حتی بهترین دانشگاه های دولتی نتوانستند با دانشگاه آزاد اسلامی رقابت کنند.

وی افزود: تجربه موفق برگزاری کلاس های غیرحضوری در دانشگاه آزاد اسلامی نشان داد که این دانشگاه بهترین زیرساخت ها و امکانات جهت پذیرش دانشجو در دوره های مختلف به ویژه تحصیلات تکمیلی را داراست.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس