نحوه ارزیابی رساله‌های دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد (99/7/23)

ایران کنفرانس

نحوه ارزیابی رساله‌های دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی آخرین جزئیات نحوه ارزیابی رساله‌های دانشجویان دکتری تخصصی این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد علمائی به ارائه جزئیاتی جدید درباره نحوه ارزیابی رساله های دکتری تخصصی پرداخت و گفت: تمامی دانشجویان مقطع دکتری که تا قبل از ۱۵ آبان ماه سال جاری موفق به دفاع از رساله خود شوند، در صورتی که دارای یک مقاله علمی پژوهشی چاپ شده در مجلات وزارتین باشند، می‌توانند مقاله ISI خود را در هنگام تسویه حساب ارائه دهند.

وی افزود: دانشجویانی که تا تاریخ ۱۵ آبان یک سال از تاریخ دفاعشان گذشته باشد و دارای یک مقاله چاپ شده نیز هستند، می توانند بدون ارائه مقاله دوم، تسویه حساب کنند.

علمائی در ادامه با تأکید بر اینکه از تاریخ ۱۵ آبان سال جاری تمامی دانشجویان مقطع دکتری باید براساس بخشنامه های جدید ابلاغی دفاع کنند، اظهار داشت: تمامی دانشجویان موظف به گذراندن دو مرحله پیش دفاع و دفاع هستند. دانشجویان برای دفاع باید حداقل ۵ امتیاز پژوهشی کسب کنند و یک مقاله علمی پژوهشی چاپ‌شده در مجلات دانشگاه آزاد اسلامی ارائه دهند.

معاون علوم، مهندسی و کشاوزی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اگر دانشگاه آزاد اسلامی در گرایش تحصیلی دانشجو دارای دو عنوان نشریه تخصصی نباشد، دانشجو می‌تواند مقاله موظفی خود را در نشریات علمی وزارتین به چاپ برساند.

وی اظهار داشت: اگر دانشجویان در مرحله پیش دفاع با ارائه صرفاً یک دستاورد پژوهشی (به عنوان مثال ارائه مقاله Q۱) بیش از ۵ امتیاز کسب کنند، نیازی به ارائه مقاله دوم ندارند و می توانند نسبت به دفاع و تسویه حساب اقدام کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس