امکان پاسخگویی کتبی به سئوالات متقاضیان جذب هیات علمی فراهم شد (99/8/14)

ایران کنفرانس

امکان پاسخگویی کتبی به سئوالات متقاضیان جذب هیات علمی فراهم شد

رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم گفت: پشتیبانی فراخوان در تمام ساعات شبانه روز فعال است. پاسخ سوالات کتبی حداکثر ظرف مدت ۸ ساعت به اطلاع داوطلبان می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی چشمی گفت: در راستای اجرای مصوبه هیأت عالی جذب، برنامه زمـانبندی بیست و چهارمین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پـیمانی و طرح سربازی) دانـشگاه‌ها و مـؤسسات آمـوزش عالی و پژوهشی کـشور مـربوط بـه فـراخـوان شهریور ۹۹ اعلام شد.

وی ادامه داد: بر این اساس دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از تاریخ ۱۵ شهریور ماه تا ۱۷ مهر ماه سال جاری فرصت داشتند نیاز خود برای جذب هیات علمی را اعلام کنند. مرکز نظارت جذب هیات علمی نیز از تاریخ ۱۹ تا ۳۰ مهر ماه درخواست های اعلام نیاز دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و ظرفیت های جذب هیات علمی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و سهمیه جذب هر دانشگاه را تعیین کرد.

رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم افزود: همچنین تطبیق نیاز برای جذب هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با تاییدیه مرکز نظارت جذب از تاریخ ۳ تا ۹ آبان ماه صورت گرفت و در نهایت فراخوان جذب هیات علمی از ۱۰ آبان اعلام شد و متقاضیان تا ۱۸ آذر فرصت دارند در این فراخوان ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: پشتیبانی فراخوان در تمام ساعات شبانه روز فعال است. پاسخ سوالات کتبی حداکثر ظرف مدت ۸ ساعت به اطلاع داوطلبان می رسد، همچنین داوطلبان می توانند اشکالات فنی خود را برای ثبت تقاضا در سامانه از طریق شماره تلفن ۸۲۲۳۴۶۶۶ بین ساعت های اداری هر روز به کمک کارشناس برطرف کنند.

چشمی افزود: بر اساس جداول پیش بینی شده بررسی های اولیه پرونده متقاضیان جذب هیات علمی و ارسال نتایج این بررسی ها به کمیته های ارزیابی از تاریخ ۲۲ آذر ماه انجام می شود و فرایند بررسی پرونده ها ۲۲ اسفند ماه سال جاری به پایان می رسد.

وی ادامه داد: در نهایت بررسی وضعیت متقاضیان جذب هیات علمی در هیات مرکزی جذب از ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ آغاز می شود و تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال آینده ادامه می یابد در نهایت نتیجه نهایی بررسی ها تا اول تیر ماه سال ۱۴۰۰ به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام خواهد شد.

رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم ادامه داد: هر داوطلب به محض ثبت نام از حقوق مکتسبه ثبت نام برخوردار است و باید شـرایط سـالم و عـادلانه شـرکت وی در رقابت فراهم شود و از هرگونه تضییع حق و تعیین و یا محدود کردن دایره انتخاب شوندگان، قبل از بررسی علمی و سایر صلاحیت ها خودداری کند. ضمن اینکه هرگونه تضییع حق آحاد داوطلبان و برهم زدن شرایط رقابت عادلانه و مهندسی حائزین شرایط موجب وزر و خسارت در دنیا و آخرت خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس