جزئیات شرط دانشیاری برای تبدیل وضعیت اساتید (99/10/10)

ایران کنفرانس

جزئیات شرط دانشیاری برای تبدیل وضعیت اساتید

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اعضای هیات علمی که قبل از یک فروردین ۹۹ به صورت پیمانی جذب شده اند، مشمول الزامی شدن اخذ مرتبه دانشیاری برای تبدیل وضعیت نمی شوند.

محمد علی کی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره الزامی شدن اخذ مرتبه دانشیاری برای تبدیل وضعیت اعضای هیئت علمی توضیحاتی داد.

وی افزود: در آئین نامه ارتقای مرتبه اعضای هیأت علمی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تأکید شده که برای تبدیل وضعیت به رسمی قطعی، متقاضی باید دانشیار باشد.

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این مصوبه شامل اعضای هیات علمی که قبل از یک فروردین ۹۹ به صورت پیمانی جذب شده‌اند نمی‌شود و فقط مشمول اعضای هیأت علمی می‌شود که بعد از یک فروردین ۹۹ به صورت پیمانی جذب شده‌اند.

وی ادامه داد: اعضای هیات علمی که مشمول این مصوبه می‌شوند حدود ۷ تا ۸ سال زمان می‌برد تا پیمانی و سپس رسمی آزمایشی شوند، برای همین بعد از طی این زمان می‌توانند تلاش کنند به دانشیاری نیز ارتقا یابند.

رئیس هیأت عالی جذب خاطرنشان کرد: در مقطعی و به صورت موقت بنا به پیشنهاد هیأت مرکزی جذب و به منظور امنیت شغلی، امتیازات مورد نیاز برای تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی کاهش پیدا کرد.

وی افزود: در حال حاضر در راستای اجرای سیاست‌های آمایش آموزش عالی و طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کلیه اعضای هیأت علمی که بعد از یک فروردین ۹۹ به صورت پیمانی جذب شده‌اند، تبدیل وضعیت استخدامی به رسمی قطعی اخذ مرتبه دانشیاری الزامی است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس