جزئیات مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد (1401/4/15)

ایران کنفرانس

جزئیات مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد

جزئیات برگزاری مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایسنا،‌ بر این اساس، مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال جاری کلیه داوطلبان دعوت‌شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ و دوره بدون آزمون این مقطع ویژه استعدادهای درخشان که در موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام کرده‌اند، از روز دوشنبه ۲۰ تیرماه آغاز و تا روز شنبه یکم مردادماه ادامه خواهد داشت. همچنین آزمون اختصاصی (مصاحبه) داوطلبان واحدهای ارس، کیش و امارات نیز در خلال روزهای فوق برگزار می‌شود.

داوطلبان لازم است به منظور اطلاع از تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود از امروز سه‌شنبه ۱۴ تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی  www.azmoon.net نسبت به دریافت اطلاعات فوق اقدام کنند.

داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون دکتری تخصصی لازم است با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی نسبت به دریافت اطلاعات تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود اقدام کنند.

همچنین داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان و آزمون اختصاصی واحدهای ارس، کیش و امارات می‌توانند یا وارد کردن کد ملی، شماره شناسنامه و سال تولد خود اطلاعات تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود را دریافت کنند. داوطلبانی که در بیش از یک رشته به منظور مصاحبه ثبت نام کرده‌اند، اطلاعات مربوط به تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود را در پایگاه اینترنتی مذکور به طور همزمان مشاهده خواهند کرد.

مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان توصیه کرده که به این نکات توجه کنند: حضور در تاریخ و زمان اعلام‌شده در محل مصاحبه الزامی و عدم حضور در زمان مقرر به منزله انصراف اسـت و لازم است داوطلبان در زمان حضور در جلسه مصاحبه، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار را همراه داشته باشند؛ همچنین، همراه داشتن فرم تکمیل شده سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی به انضمام کلیه مستندات پژوهشی و آموزشی مربوطه در زمان حضور در جلسه مصاحبه الزامی است. فرم مذکور لازم است در جلسه مصاحبه تحویل گروه تخصصی مربوطه شود.

رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی در زمان حضور در جلسه مصاحبه الزامی است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس