ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی آغاز شد (1401/4/20)

ایران کنفرانس

ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی آغاز شد

معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرد: ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور از  دوشنبه ۲۰ تیرماه آغاز و تا دوم مردادماه ادامه خواهد داشت.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور از  دوشنبه ۲۰ تیرماه آغاز و تا دوم مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند از امروز ۲۰ تیرماه تا دوم مردادماه برای ثبت‌نام به سامانه جذب وزارت علوم مراجعه کنند.

معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری درباره اعمال دو مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر افزایش سن جذب برای عضویت در هیأت علمی تا ۴۵ سال و امتیاز تأهل و داشتن فرزند در جذب اعضای هیأت علمی گفت: این دو مصوبه به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و در این فراخوان اعمال خواهد شد.

براساس این گزارش ، متقاضیان شرکت در فراخوان جذب که خارج از کشور سکونت دارند و موفق به انجام و یا تکمیل فرآیند دریافت کارت ملی هوشمند نشده‌اند می‌توانند با ارسال تصویر گذرنامه و کارت ملی خود به آدرس آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید نسبت به دریافت لینک ثبت نام اقدام کنند، لازم به ذکر است که لینک ثبت نام حداکثر بعد از ۲۴ ساعت از زمان ارسال مدارک به آدرس پست الکترونیکی داوطلب ارسال خواهد شد.

فراخوان جذب اعضای هیأت علمی اردیبهشت ۱۴۰۱ با تأخیر از شنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ آغاز شده است. دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور از ۱۱ تیرماه تا ۱۷ تیرماه فرصت داشتند با مراجعه به سامانه جذب اعضای هیأت علمی براساس سهمیه اختصاص یافته نسبت به تأیید رشته‌های مورد نیاز خود اقدام کنند.

براساس این گزارش، قرار بود این فراخوان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار شود که به گفته محمد خلج امیرحسینی رئیس مرکز جذب وزارت علوم به دلیل تأخیر سازمان امور استخدامی در تخصیص ردیف استخدامی، در برگزاری فرایند جذب اعضای هیأت علمی در زمان برنامه ریزی شده نیز تأخیر ایجاد شد.

در حال حاضر هماهنگی‌های لازم با سازمان اداری استخدامی انجام شده و ردیف‌های استخدامی فرایند جذب اعضای هیأت علمی اردیبهشت ۱۴۰۱ اخد شده است.

لینک سایت جذب هیات علمی :

http://mjazb.ir

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 20 تیر 1401 ، 13:20)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس