فرزندان هیات علمی در کنکور ۱۴۰۱ سهمیه ای در پذیرش و انتقال ندارند (1401/6/10)

ایران کنفرانس

فرزندان هیات علمی در کنکور ۱۴۰۱ سهمیه ای در پذیرش و انتقال ندارند

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری در آزمون سراسری سال جاری هیچ امتیاز و تسهیلاتی برای انتقال فرزندان اعضای هیئت علمی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان سنجش، دکتر حسن مروتی گفت: بر اساس آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری دستورالعمل اجرایی نقل و انتقال فرزندان اعضای هیئت علمی ابطال شده و در آزمون سراسری سال جاری هیچ امتیاز و تسهیلاتی برای انتقال فرزندان اعضای هیئت علمی وجود ندارد.

وی با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد تسهیلات انتقال فرزندان اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها گفت : شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۹۲ طی مصوبه‌ای اختیار نقل و انتقال فرزندان اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها در آزمون سراسری را به وزاری علوم، بهداشت و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تفویض کرد، در همان سال دو وزیر علوم و بهداشت و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اجرایی این مصوبه را تصویب و ابلاغ کردند.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در طی این سال‌ها فرزندان اعضای هیئت علمی در صورت قبولی در آزمون سراسری صرفا از تسهیلاتی برای نقل و انتقال برخوردار می شدند، بنابراین برای پذیرش این افراد هیچ سهمیه‌ای وجود نداشته و اعمال نشده است.

مروتی خاطرنشان کرد: با توجه به آرای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در تیر ماه و بهمن ماه ۱۴۰۰، دستورالعمل اجرایی نقل و انتقال فرزندان اعضای هیئت علمی ابطال شده و این رأی در سال جاری لازم‌الاجرا است. بدین ترتیب هیچ گونه تسهیلات و امتیازی برای فرزندان اعضای هیئت علمی وجود ندارد.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از رسانه‌ها خواست قبل از انتشار اینگونه مطالب از صحت آن اطمینان حاصل کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس