مهلت ثبت‌نام جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد تمدید شد (1401/7/2)

ایران کنفرانس

مهلت ثبت‌نام جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی تا ۷ مهرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه از نیروهای جوان متعهد و متخصص علمی براساس طرح آمایش آموزشی دعوت به همکاری می‌کند.

بر این اساس، ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی که از تاریخ ۲۱ شهریورماه سال ۱۴۰۱ آغاز شده است تا ۷ مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس sajed.iau.ir پس از مطالعه دقیق قوانین و مقررات و تکمیل مدارک مدنظر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

با عنایت به آغاز فراخوان دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب هیأت علمی (از طریق سامانه جامع دانشگاه sajed.iau.ir) و همچنین مصوبه «ضوابط ویژه جذب برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان» شورای عالی انقلاب فرهنگی، برگزیدگان حمایت جذب در مؤسسات علمی بنیاد مطابق شیوه نامه «تسهیلات جذب دانش آموختگان برتر دانشگاهی در مؤسسه‌های علمی» طرح شهید دکتر شهریاری، در اولویت جذب قرار خواهند گرفت.

قابل ذکر است که به منظور جلوگیری از تأخیر در فرایند بررسی تقاضای استخدام فارغ التحصیلان مرد برگزیده طرح نظام وظیفه تخصصی (مربوط به بنیاد ملی نخبگان و مرکز تعاملات بین المللی) مطابق با شیوه‌های مربوطه، امکان شرکت در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی و طی همزمان مراحل انجام پروژه جایگزین خدمت، وجود دارد. در این مدت فرایند بررسی صلاحیت علمی و عمومی افراد انجام می‌شود. در صورت اتمام فرایند جذب و موافقت با استخدام برای صدور حکم کارگزینی نیاز به ارائه مدارک اتمام دوره مطابق قوانین خواهد بود.

با توجه به فراهم شدن امکان جذب دانش آموختگان مقطع دکتری تخصصی مشمول وظیفه عمومی با استفاده از طرح مشمولین متخصص در دانشگاه آزاد اسلامی افراد برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان در صورت تمایل می‌توانند جهت عضویت در هیأت علمی وظیفه رشته‌های مورد نیاز به سامانه جامع دانشگاه مراجعه و تقاضای جذب خود را ثبت کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس