بخشنامه جدید دانشگاه برای افزایش سقف تسهیلات جعاله کارکنان (1401/8/15)

ایران کنفرانس

بخشنامه جدید دانشگاه برای افزایش سقف تسهیلات جعاله کارکنان

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «افزایش سقف فردی تسهیلات جعاله و کارت اعتباری کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه» را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «افزایش سقف فردی تسهیلات جعاله و کارت اعتباری کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

این دستورالعمل با توجه به تعاملات صورت گرفته بین دانشگاه آزاد اسلامی و یک بانک مبنی بر اعطای تسهیلات جعاله و کارت اعتباری به کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است.

براساس بندهای این دستورالعمل سقف فردی تسهیلات جعاله از ۶۰۰ میلیون ریال به ۸۰۰ میلیون ریال (معادل ۸۰ میلیون تومان) با نرخ ۱۳ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه و تسهیلات کارت اعتباری از ۵۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد ریال (معادل ۱۰۰ میلیون تومان) با نرخ ۱۳ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه افزایش یافته است.

در این دستورالعمل آمده است: اولویت دریافت تسهیلات مذکور با افرادی است که تاکنون از تسهیلات ۵۰۰ و ۶۰۰ میلیون ریالی استفاده نکرده اند و ضمناً در صورت دریافت سهمیه مازاد نسبت به توزیع و تسهیم آن برای افرادی که از این تسهیلات استفاده کرده اند و درخواست دریافت مجدد تسهیلات را دارند، اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

همچنین پرداخت مابه التفاوت تسهیلات به کارکنان و اعضای هیأت علمی که در سنوات گذشته از تسهیلات ۵۰۰ و ۶۰۰ میلیون ریالی استفاده کرده اند، امکان پذیر نیست.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس