دانشجویان دکتری می توانند در کنکور دکتری ۱۴۰۲ ثبت نام کنند (1401/8/23)

ایران کنفرانس

دانشجویان دکتری می توانند در کنکور دکتری ۱۴۰۲ ثبت نام کنند

دانشجویان دکتری که در حال حاضر مشغول به تحصیل هستند می توانند بدون انصراف از تحصیل در آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ از ۲۲ آبان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۲۹ آبان ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ به منظور پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مشترک و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می شود.

هر داوطلب بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند و متقاضیان لازم است ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه اعلام شرایط و ضوابط ثبت نام که از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود را به دقت مطالعه کنند و در صورت واجد شرایط بودن، کارت اعتباری ثبت‌نام خریداری کرده و اقدام به ثبت نام کنند.

فرایند ثبت نام در آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ به گونه ای است که داوطلبان پس از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام، شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت می‌کنند که باید در حفظ و نگهداری این اطلاعات محرمانه دقت کنند و حتماً یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

داوطلبان باید در انتخاب کدرشته‌ امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کنند چرا که پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نحوه شرکت دانشجویان در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱

پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ می توانند در آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ ثبت نام و شرکت کنند.

ضمناً دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره های روزانه و غیرروزانه دکتری (به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران) می توانند بدون انصراف از تحصیل، در آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ ثبت نام و شرکت کنند.

این داوطلبان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی باید انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه جدید محل تحصیل ارائه دهند.

آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲ در روز پنجشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است از روز دوشنبه ۸ اسفند تا روز چهارشنبه ۱۰ اسفند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس