نتایج اولیه کنکور دکتری سال ۱۴۰۲ اعلام شد (1402/1/27)

ایران کنفرانس

نتایج اولیه کنکور دکتری سال ۱۴۰۲ اعلام شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه نتایج اولیه و اعلام زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: کارنامه نتایج اولیه آزمون دوره دکتری «Ph.D» یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است و داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی خواهند داشت.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند باید از روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ تا روز شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود تا حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خطاب به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، توصیه کرد: این دسته از داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام کرده، سپس کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب کرده و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام کنند.

وی افزود: ضمن اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از روز دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت.

پورعباس همچنین در مورد داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، نیز گفت: این داوطلبان باید به درگاه دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این لینک https://srv3.sanjesh.org/p_krn/index.php/krn_doctor/doc_1402_RES_Frst/krn/ از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس