میزان تاثیر معدل در قبولی دکتری چگونه است؟ (1402/2/10)

ایران کنفرانس

میزان تاثیر معدل در قبولی دکتری چگونه است؟

معدل داوطلبان تاثیری در نتیجه آزمون کتبی داوطلبان دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ندارد و صرفا بر اساس شیوه نامه اعلامی در قسمت سوابق آموزشی فرد و توسط دانشگاه های محل مصاحبه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلب پس از بررسی کارنامه نتایج اولیه در صورتی که معدل یا معدل های اعلام شده در کارنامه، معدل واقعی وی نباشد و یا اینکه مطابق ضوابط ذیل معدل خود را اعلام نکرده باشد، لازم است در زمان انتخاب رشته به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و طبق ضوابط نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده و مستندات مربوط به آن را در زمان مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دانشگاههای مربوط به همراه داشته باشد.

برای آن دسته از داوطلبانی که به هنگام پرینت کارت ورود به جلسه و یا درخواست های کتبی پس از آن، نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نموده اند، معدل اصلاح شده در این کارنامه درج شده است.

برای دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی ارشد که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ فارغ التحصیل خواهند شد، میانگین واحدهای گذرانده شده اعلامی آنان تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ درج شده است. به این دسته از داوطلبان در اطلاعیه پرینت کارت، تأکید شده بود که می بایست آخرین وضعیت معدل خود را تا تاریخ  ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ در هنگام پرینت کارت شرکت در آزمون، درج نمایند.

با توجه به اینکه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد پیوسته، فاقد معدل کارشناسی میباشند، منحصراً معدل مقطع کارشناسی ارشد اعلامی آنان درج شده است.

معدل های مندرج در کارنامه داوطلبان دکتری ۱۴۰۲ بر اساس معدل های اعلام شده توسط داوطلب در تقاضانامه اینترنتی و یا اصلاحات مورد درخواست داوطلب باید بعد از ثبت نام، به شرح ذیل در این کارنامه درج شده است و لازم است داوطلبان به هنگام شرکت در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی و همچنین در صورت قبولی اصل مدرکی که نشانگر این معدل باشد را به همراه سایر مدارک ثبت نامی، به دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی خود ارائه نمایند. بدیهی است در غیر این صورت مطابق ضوابط و مقررات قانونی اقدام خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس