اعلام یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیات علمی و دانشجویان (1402/2/19)

ایران کنفرانس

اعلام یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیات علمی و دانشجویان

به گزارش خبرگزاری مهر، یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان ۶۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۳۶۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۲۴۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیات علمی و مدرسان رسمی دانشگاه ۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار معادل ۳۵۰ هزار تومان سهم عضو هیات علمی، مدرسان رسمی دانشگاه و ۳۵۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

یارانه اعتباری خرید کتاب (بُن کتاب) صرفاً در بخش مجازی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. اعضای هیئت علمی، مدرسان رسمی دانشگاه و دانشجویان سراسر کشور در صورتی که اطلاعاتشان از سوی مراکز ذیربط به ستاد نمایشگاه ارسال شده باشد، می‌توانند از هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ketab.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام/ورود به سامانه نمایشگاه مجازی کتاب در قسمت پروفایل، درخواست خود را برای دریافت یارانه اعتباری ثبت کنند.

هزینه ارسال کتاب برای خریداران بخش مجازی نمایشگاه رایگان است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس